• Hi ik heb hier al een andere Acount op maar ik blijf liever anoniem.
    maar ik zit dus ergens mee,
    ik ga dit jaar naar de 2de en in de 1ste was ik een heel braaf meisje haast nooit make up op enzo
    maar dit jaar ben ik daar steeds meer gaan mee bemoeien en ik doe nu ook elke dag zwarte make-up op
    en wil dat dus ook gewoon elke dag naar school op doen.
    maar ik ben dus bang dat iedereen me uit zal lachen..
    of dat de Gothics ( heb ik niks tegen )
    er wat van gaan zeggen

    Weet je, ik kwam in de eerste en toen deed ik dat. Iedereen vond me raar en wilde niets van me weten (op mijn vriendinnen en een paar andere mensen na)
    Maar ik ben wel wie ik ben en wie ik wil zijn en daar heeft niemand zich mee te bemoeien. Nu ga ik ook naar de 2de en blijf ik lekker mezelf! Dus sta voor wie je bent en voor wie je wil zijn en niet hoe andere willen dat je bent!
    Veel sterkte en suc6;)


    bla bla bla

    Sorry, maar ik zou me daar geen zorgen over maken. Denk bij jezelf: Het ziet er mooi uit, anders had ik het niet gedaan.
    Als iemand dan vraagt van: Ben jij dat meisje dat eerst geen make-up droeg? Dan zeg je gewoon iets wat op Ja lijkt.
    En Gothics zeggen daar niet veel van hoor x'] het kan hun volgensmij geen reet schelen wat je doet.

    Toen ik voor het eerst eyeliner op had waren de reacties juist positief en ik wed zeker dat de reacties ook zo bij jou zijn.

    Ik weet nog dat ik vorig jaar naar de 1e ging,Ik was bang dat ik geen vrienden kon maken,Eeerst keken ze mij best raar aan,Maar uiteindelijk gaat het toch om je persoonlijkheid,,Nu heb ik hele lieve vrienden en eeh ik blijf zeker mezelf!Ik ga ook naar de 2e:P


    Pictures fade away, but memories are forever

    Als je het zelf mooi vind, moet je het vooral doen! Trek je niks aan van wat anderen zeggen :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    jij ben wie je wil zijn en dat moet andere accepteren, vind ik!


    Nvt

    je zult altijd kutopmerkingen naar je hoofd krijgen. niks van aantrekken, op een gegeven moment krijgt iedereen respect voor je omdat je toch lekker doet waar je zin in hebt;)


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.