Zo kun je wel aan de gang blijven. Ik vind het eigenlijk onzin. Je moet sowieso gewoon trouw aan je ouders blijven en dat niet alleen doen op de dag die daar speciaal voor bestemd is. Oneens.
Suffer schreef: Zo kun je wel aan de gang blijven. Ik vind het eigenlijk onzin. Je moet sowieso gewoon trouw aan je ouders blijven en dat niet alleen doen op de dag die daar speciaal voor bestemd is. Oneens.
De dag van de onnozele kinderen is er al. Dus dat is waarschijnlijk bedacht door een of andere onnozelaar dat kinderen stom vond maar zo is er toch nog zo'n dag. x]
Ik ben oneens. We krijgen al cadeau's met onze verjaardag, Kerstmis en zo. En ouders krijgen daar dan al minder. Dusja ...
You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
Niet perse. Het gaat om het gebaar, niet om een of andere officiele onzin. (:
En je liefde voor iemand kan je ook op een gewone dag tonen. Daar is niets mis mee.
Zo kan er ook nog wel een oma,opa, oom, tante, neef, nicht, enc. dag komen. Zo blijf je bezig. En daarbij er zijn al zoveel feestendagen dat je sowieso cadeaus krijgt. Tegen.
Oneens, mensen doe precies alsof het de enigste dagen zijn dat je je ouders in de watten mag leggen, nutteloos als je het mij vraagt : net als Valentijn
This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.
Suffer schreef: Zo kun je wel aan de gang blijven. Ik vind het eigenlijk onzin. Je moet sowieso gewoon trouw aan je ouders blijven en dat niet alleen doen op de dag die daar speciaal voor bestemd is. Oneens.
Every journey begins with a single step, so just take it step by step