• Titel gezocht voor dit idee:

    Jane is 15 jaar. Haar beste vrienden zijn: Ron, Harry, Hermelien en Ginny. Haar vijand, wel laten we het kort houden het zijn er veel. Dat zegt al genoeg over haar karakter. Ze ben niet bepaald bang om haar mening te zeggen tegen iemand, het kan oftewel goed zijn oftewel slecht. En sommige mensen kunnen dat niet aanvaarden. haar vrienden vinden het normaal dat ze dat doe, ze kunnen niet meer zonder denk ze. Of hoop ze tenminste, als het hun niet aanstaat zullen ze het ook zeggen. Dan pas ze zicht gewoon aan, maar dat doe ze alleen voor haar vrienden. Een vriendje, dat zit er voorlopig niet in. Ookal zijn er veel jongens die liefdesbrieven schrijven, of haar een liefdesdrankje proberen te geven. Wel het zal hun niet lukken, moesten ze nu eens rechtuit zijn dan misschien wel. Maar zoveel jongens bestaan er nu ook weer niet dat dat doen.


    Draco Malfidus is 15 jaar. Veel goede vrienden heeft hij niet, ze bekijken hem allemaal maar raar. Ja, je zou verwachten dat zo’n knappe jongen als hem meer vrouwelijke aantrek heeft maar dat is niet zo. Zelf mannelijke aantrek heeft hij niet. Vijanden dat heeft hij dan wel weer, bijna allemaal. Een vriendinnetje wel dat zit er niet echt in voor hem, tenzij dat er iemand hem wel moet hebben. Er is wel iemand waar hij naar opkijk, maar zij zal hem zeker niet moeten hebben. En haar vriendjes zullen er zeker een stokje voor steken moest ze hem wel willen hebben. Waarom hij niet zoveel vrienden heeft, wel dat heeft allemaal zijn reden. Hij heeft 2 jaar geleden een relatie gehad met iemand die in griffoendor zit en het was dan nog wel een modderbloedje. Dat was niet zo slim van hem, want daardoor heeft hij zowat zijn hele reputatie kapot gemaakt.


    Inleiding: Jane is een meisje dat niet echt op haar mond is gevallen, ze gedraagt zicht zeer rebels. Waarom? Wel daar is een reden voor maar echt niemand weet dat. Ze schrijft het allemaal neer, totdat ze op een dag haar dagboek kwijt raakt. Ze is wanhopig op zoek naar haar dagboek. Ze weet geen raad, en aan haar vrienden kan ze ook niets vragen want ze weet onmiddellijk hun antwoord al. Waarom ze zo hysterisch loopt de zoeken achter een dom dagboek. Niemand begrijpt dat althans dat denkt ze. Draco wilt haar wel helpen zoeken. Maar moet ze echt zo’n jongen vertrouwen? Hij doet er echt alles aan om terug in de schijnwerpers te staan. Wat als hij gewoon haar dagboek wilt vinden om tegen iedereen te zeggen wat haar groot geheim is? Dat zou ze nooit overleven denkt ze. Maar hij komt zo vriendelijk over, zou ze hem dan toch in vertrouwen nemen?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    The lost diary.
    Deze misschien?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Mmm ik heb eigelijk geen idee


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Starbuckss schreef:
    Mmm ik heb eigelijk geen idee

    Pfff, ik wou eigenlijk er graag aan beginnen, maar dan word het nog maar even wachten.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Vanishing schreef:
    (...)
    Pfff, ik wou eigenlijk er graag aan beginnen, maar dan word het nog maar even wachten.
    Dan neem je toch gewoon
    'De tittellooze story'
    Ja ik heb geen inspirantie sorry :'D


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Gebruik anders iets van..
    ~ You can't take me
    ~ Difference
    ~ Together but Apart


    Hope goes lost but never dies.

    The lost diary is zeker leuk!<3


    everything, in time

    Secrets are secrets untill you tell them.


    We can only learn to love by loving.

    It was written in ink.
    The quest for the lost diary.
    My lost self.
    Hide and seek.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Together but apart
    en Hide and seek
    vind ik hele goede titels! <3


    Like everybody and trust no one.

    The lost dairy is een goede


    I don't bite, most of the time <3

    The lost diary vind ik ook een goeie ;)
    maar misschien, Stuck in my own world, vind je die misschien wat? ^^

    -when two ends come together
    -forbidden but in love
    -like me because i like you
    -think i am in loven,hope she's to
    -think i found my soulmate
    -i want you do you want me?
    -forbidden love between you and me
    -you and me impossible or not?
    had inspi :)

    [ bericht aangepast op 20 feb 2010 - 13:43 ]


    Change, the only good thing in this world.

    Het is goed, ik heb al een titel.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    en welke is het geworden ? ^^

    EsteeM schreef:
    en welke is het geworden ? ^^

    I won't tell your secrets.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)