• Zou die voor mij dan even de foutjes ergens uit willen halen. Als je wilt, pb me je msn, dan voeg ik je toe. Het is nogal pijnlijk, en ik twijfel nog of ik het online ga zetten. Daarom eerst zo.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    everything, in time

    Ik wil je gerust helpen, maar ik ben ook geen èchte genie in engels of zo..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik kan best wel goed engels

    ik ben egt niet goed in engels


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil wel helpen (: Al weet ik niet of ik echt alles goed heb dan

    [ bericht aangepast op 19 feb 2010 - 16:47 ]

    Ik wil wel helpen, maar ik weet niet of ik alle fouten er uit zal kunnen halen. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik wil je wel helpen hoor,
    maar zóo goed ben ik er ook niet in. (:


    None but ourselves can free our minds.

    ik wil wel helpen doe tweetalig.. xx


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    ik sta 8.6 gemiddeld voor Engels : D
    Dus kan ik je denk wel helpen dat is echt mijn nerd vak,, Naja als je veel met amricanen praat die je telkens verbeteren wordt je vanzelf beter erin he xD


    The Truth is always merciless

    sorry, had een tekort ;x


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ik zou je heel graag helpen, maar ik heb daar nu geen tijd voor, zit hier nu een verslagje te maken, en ook nog eens msn, en quizlet xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ghehe, ik wil best helpen -stroopt mouwen op- alleen krijg je er dan van die typisch amerikaanse woordjes in maar dat komt gewoon doordat ik deels Amerikaans ben en dat gewend ben (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik ben redelijk goed in engels


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Terrorist schreef:
    Ghehe, ik wil best helpen -stroopt mouwen op- alleen krijg je er dan van die typisch amerikaanse woordjes in maar dat komt gewoon doordat ik deels Amerikaans ben en dat gewend ben (cat)


    Ik ben eenvierde Amerikaans.
    Maar het was moeilijk om dit op te schrijven, dus is het niet helemaal gelukt.


    everything, in time