• Vandaag ging mijn gym niet door, omdat de zaal waarin ik normaal gym heb een paar weken voor iets anders wordt gebruikt. En het uur economie daarvoor viel uit omdat die vent er niet was.
    Dus ik had eigenlijk om 09.00 tot 09.45 engels, en daarna tussenuur tot 12.20. Maar daar is dus de helft van de klas niet heengegaan :'D En ik ook niet.
    Kom ik dus op school, 1 lesuurtje geschiedenis. Gaan we King Arthur kijken, de hele les lang.
    Daarna had ik pauze, en daarna economie. Zegt die economieleraar: 'Ja we moeten aan een nieuw hoofdstuk beginnen, en dan moet ik uitleggen, en daar heb ik geen zin in. Dus jullie mogen wel weg, we lopen toch voor.'
    Ben ik voor 1 kansloos uurtje film kijken naar school geweest :'D De volgende keer ga ik niet hoor, hmpff. Ik was langer aan het reizen dan dat ik werkelijk op school was.

    Gaan jullie als jullie 1 uur les hebben naar school?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Vervelend.
    Nee, dan ga ik niet.


    Your make-up is terrible

    Dat heb ik gewoon nooit,maar 1uur les.

    Nee. Ik spijbel best wel vaak als we van die belachekijke roosterwijzigignen hebben. Die we best wel vaak hebben...


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Etoile schreef:
    Dat heb ik gewoon nooit,maar 1uur les.

    xBadxBitchx schreef:
    Nee. Ik spijbel best wel vaak als we van die belachekijke roosterwijzigignen hebben. Die we best wel vaak hebben...

    Haha ja ik ook altijd. Ik ga niet ongelooflijk lang op 1 of 2 lesuren wachten, dat vertik ik gewoon.
    Nu moet ik me morgen ook weer melden omdat ik niet naar Engels ging :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wij hoeven niet naar school als we maar een uur les hebben ( :
    En je hoeft ook niet te komen als je reistijd langer is.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    ligt eraan wat het rooster is


    Queen of Hell is my name

    Wij hebben meestal dat als zoals we de vorige keer hadden hadden we het 2de les en dan viel alles uit tot het 7de toen hebben ze het naar 3e en 4de verplaatst dus ik heb nooit erg lange tussenuren, en ook geen reden om niet optekomen dagen


    I'll decide when to die,until then let me life my way

    vervelend,

    nee dan zal ik niet gaan

    Dat is idd vervelend.
    Als wij maar 1 uur les zouden hebben, valt die sowieso ook gelijk uit.
    Voor 2 lesuren moeten we wel naar school. :|


    When you can live forever, what do you live for?

    das echt kloten...
    ik ben gister eigenlijk ook voor niks naar school geweest..
    ik was de eerste 2 uur vrij omdat economie uitviel (dat was wel leuk ^^) toen had ik nederland en we gingen de hele les debateren --'
    toen had ik keuze uur (waar ik echt niks heb gedaan dan een beetje spelletjes op mn mobiel spelen..) toen een tussen uur van 12:00 tot 13:15 waarvan ik van 12:00 tot 12:50 alleen heb gezeten en toen weer nederlands waar we weer gingen debateren
    echt zo fucking saaii!! >.<


    She said: I gotta find out for myself

    Nee, maar als mn pa er achter komt, dan wordt ie boos xD
    en op mijn school gebeurde dat nogal vaak

    Nee, dan kunnen ze van mij oprotten, maar ik ga voor 1 uur niet naar school. Vrienden van mij fietsen een half uur want die wonen niet in Haarlem (waar mijn school is) maar in Zwaneburg en die zijn in totaal dan nog langer weg dan het lesuur, dus van hun begrijp ik het zeker als ze niet gaan. Maar het is 1 keer voorgekomen en we moesten allemaal nablijven ghehe.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    nee ik zou niet voor 1 lesuur naar school gaan XD
    dan vervalt het ook gelijk.
    als ik 3 uur les had oke dan ga ik wel, maar vor 1 en 2 uurtjes niet


    It's so hard to accept the fact you're gone forever

    Wij moeten dan op school blijven ...
    Ik vraag mij af welke sukkel op dat idee is gekomen, als je dan in de studie zit en je hebt niets anders mee zit je daar maar met je duimen te draain x3


    Everyone's a hypocrite, even I am.