• Als mensen je op msn gaan blokkeren.
    Daarnet zei ik 1 ding tegen IEMAND, en toen werd ze boos ofzo, en ging me me blokken, haha, maar dat heeft nooit invloed op me, want ik vind dat alleen maar grappig. :3
    En ik vind het best zielig als mensen dat doen, als het om niks gaat.

    Worden jullie welleens geblokt, of blokken jullie welleens iemand? :3

    [ bericht aangepast op 17 feb 2010 - 19:22 ]


    Smiling but close to tears.

    Ik heb nog niemand geblokt.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ik blok welleens mensen waar ik geen zin heb om mee te praten ;P


    I live in myn own Cinderella story .

    Ik blok soms mensen die maar door blijven praten ook al zeg ik 'Ben even wat bezig' of ook al zet ik me afwezig. Ze blijven doorgaan. -_-'


    All this dampness is damp.

    Ik doe daar niet aan mee, vindt dat een beetje dom.
    Maar ik had onlangs zo'n erge ruzie, omdat ik een persoon zo erg haatte. Niet normaal gewoon O_o
    Als die weeral eens naar de directrice moest, begon ik kei hard te juichen =D Haha ;D
    Omdat die op msn altijd tegen mij begon te kakken -op school kon die mij niet aan ofzo- heb ik hem geblokt, voor ik hem ging slaan, haha ;'D
    Dikke nolifer :D


    Has no one told you she's not breathing?

    Twinkle schreef:
    Ik blok mensen als ze echt irritant doen :'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik blok nooit mensen, en mensen mij wel...
    Want ik heb een soort van... Twisted sense of humor. Heul sarcastisch. En van die zielige kinders snappen dat niet en flippen en blocken me. (cat)


    You move me ......... Kurt

    Ik heb mijn stomme neef geblokt, al vier jaar ofzo. En mijn tantes heb ik ook een tijdje geblokkeerd gehad. :X Maar nu niet meer. Nu enkel nog mijn neef en een random eng kind.

    Etoile schreef:
    Ik blok zelden mensen. Alleen als ze vies beginnen doen.


    T O K I O H O T E L < 3

    Altijd als ik ruzie met mensen heb, blokken ze mij. Maar dat zie ik alleen als een teken van zwakte, want ik weet dat ik ontzettend gemeen kan zijn. (krul)
    Zelf blok ik mensen nooit, ik vind dat zo dom.


    Protège moi de mes désirs.