• Als mensen je op msn gaan blokkeren.
    Daarnet zei ik 1 ding tegen IEMAND, en toen werd ze boos ofzo, en ging me me blokken, haha, maar dat heeft nooit invloed op me, want ik vind dat alleen maar grappig. :3
    En ik vind het best zielig als mensen dat doen, als het om niks gaat.

Worden jullie welleens geblokt, of blokken jullie welleens iemand? :3

[ bericht aangepast op 17 feb 2010 - 19:22 ]

Smiling but close to tears.

Ik was ooit verliefd op een jongen en toen blokte hij me en toen ben ik een hele week verdrietig geweest o.O

Voor de rest trek het me niets aan, dat ze maar doen (:

The soul needs autumn.

Ik blok mensen als zij me daar een reden toe geven. Zoiets als; schelden (ook al kan ik dat zelf ook aardig goed), enzovoort.

Mysli zdes' uzhe ne vazhny

Heb jij ruzie met Rose van Q hier? Of .. Ghaha.
    Like, ik verwijder gewoon meteen (a) But dat is meestal omdat ik er lang niet meer mee gepraat heb ofzo. Want om ruzies blok ik normaal, meestal niet :') x

Some people make the world special just by being in it

Alysse schreef:
    Heb jij ruzie met Rose van Q hier? Of .. Ghaha.
    Like, ik verwijder gewoon meteen (a) But dat is meestal omdat ik er lang niet meer mee gepraat heb ofzo. Want om ruzies blok ik normaal, meestal niet :') x

Ja, met die Rose van Q, alleen ik weet niet echt of het ruzie is, haha.
    Ze is al vanaf vanmiddag saggo tegen mij. xd

Crimineel schreef:
    (...)

Ja, met die Rose van Q, alleen ik weet niet echt of het ruzie is, haha.
    Ze is al vanaf vanmiddag saggo tegen mij. xd

Iets tegen Rose, is iets tegen mij! Grr
    Vechten?

Mnee, ik vind het eigenlijk wel stom dat je der naam in het topic zet.

Maar ik ga me er niet mee bemoeien. Oeps, dat doe ik al. Hahah.

(baby)

Ik blok mijn vader als ik 's avonds laat nog op de computer zit :'D Irritante rotkinders blok ik ook :3
    en ik weet niet of ik wel eens ben geblokt.

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Ten eerste, dank je dat je er ook zo lekker mijn naam bij noemt.
    Ten tweede, je kunt blijkbaar ook niet tellen want in totaal zei je toch zeker wel acht dingen. Leer tellen.
    Ten derde, ik blokte je omdat ik me aan je irriteerde. Dat jij dat zielig vind is jouw probleem maar zelf heb je ook al eens gezegd dat je mensen blokkeert dus ben je in feite zelf ook zielig.

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

Terrorist schreef:

Ten eerste, dank je dat je er ook zo lekker mijn naam bij noemt.
    Ten tweede, je kunt blijkbaar ook niet tellen want in totaal zei je toch zeker wel acht dingen. Leer tellen.
    Ten derde, ik blokte je omdat ik me aan je irriteerde. Dat jij dat zielig vind is jouw probleem maar zelf heb je ook al eens gezegd dat je mensen blokkeert dus ben je in feite zelf ook zielig.

Ja, graag gedaan, en waarom moet ik nouweer zeggen dat je acht dingen zei, haha.
    Want ik heb nieteens gezegd hoeveel dingen je zei. Dus leer lezen?
    En ik blokkeer alleen maar mensen die me stalken, zoals die buitenlandse mannetjes die eng zijn, en pedofielerig doen.

[ bericht aangepast op 17 feb 2010 - 19:14 ]

De enige mensen die ik blok zijn mensen die mij echt lastig vallen. Zoals onlangs, had ik iemand die heel de tijd vroeg of ik seks met hem wou & toen heb ik hem maar geblokt. ;D

None but ourselves can free our minds.

Crimineel schreef:
    (...)'

Ja kom maar vechten.
    Neehoor, ja ik weet, maar ik vond het net zo grappig, en toen zette ik perongelijk der naam in het topic, maar dat maakt toch niet zoveel uit?

Jawel. Like, nu denkt iedereen dat Rose zielig is. En dat is ze niet. But zoals ik al zei, ik ga me er niet mee bemoeien. Want ik wil ook geen ruzie avec toi en ik ga zwijgen, nu :'D x

Mijn nichtje is geblockt, haha : D

Wrinkled linen and half tinted sunnies.

Crimineel schreef:
    (...)

Ja, graag gedaan, en waarom moet ik nouweer zeggen dat je acht dingen zei, haha.
    Want ik heb nieteens gezegd hoeveel dingen je zei. Dus leer lezen?
    En ik blokkeer alleen maar mensen die me stalken, zoals die buitenlandse mannetjes die eng zijn, en pedofielerig doen.

Ik wil me er niet mee moeien maar, leer jij lezen? Ze zei dat jij wel acht dingen zei, niet zijzelf. (:

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Gisteren begon een jongen die vorig jaar in mijn klas zat, mij helemaal verrot te schelden voor emo en debiel kind en zo.
    Ik had toen echt geen zin in ruzie en ik heb hem toen geblokt.

Let the Night embrace you

Saviour schreef:
    (...)

Ik wil me er niet mee moeien maar, leer jij lezen? Ze zei dat jij wel acht dingen zei, niet zijzelf. (:

oh nou alsnog, het begon omdat ik een ding zei, en toen werd ze wel dégelijk boos. Ik zei: Only Seven Left heeft leuke liedjes. En toen begon zij met: Leuk voor je, me computer loopt ervan vast blabla.
    Dus het begon dat ik een ding zei. lol

Crimineel schreef:
    (...)

oh nou alsnog, het begon omdat ik een ding zei, en toen werd ze wel dégelijk boos. Ik zei: Only Seven Left heeft leuke liedjes. En toen begon zij met: Leuk voor je, me computer loopt ervan vast blabla.
    Dus het begon dat ik een ding zei. lol

Vraag dan wat er juist scheelt? Misschien zit haar iets dwars.

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson