• Ik heb deze week project week en we doen serieus waar helemaal niks x'D
    En nu hebben een vriendin en ik besloten elke dag filmpjes te gaan maken over onze geweldige schoolgebeurtenissen :')
    En vanmiddag begonnen we voor de lol in de aula, wat doet die vriendin van me...

    Eerst gaat ze zo allemaal domme dingen vragen aan mij over die crush van me en ineens gaat ze mijn crush filmen en hij keek zow recht naar ons en toen ze daarna iets anders ging filmen keek die nog de hele tijd van wtf :')

    En dat was echt heel dom want hij zat een paar tafels verder en ineens stond die op ging ze hem filmen x'D

    -nutteloos-

    En ik heb zo ouderavond... Jeej ik verheug me er nu al weer op haha zie ik mijn crush + zijn ouders ook weer haha x'D

    Edit:
    Haha en de ouderavond is alweer gebeurd :/
    Ik vond het vet leuk haha ik heb de ouders van een hele goede vriend van me ontmoet haha en ik heb de ouders van mijn crush voor de 2e keer gezien (de vorige ouderavond ook al x'D) en mijn crush weer :3
    En mijn coach was alleen maar enorm positief over me jeej ^^

    Iemand nog meer van die nutteloze dagen op school? :')

    [ bericht aangepast op 17 feb 2010 - 21:24 ]


    dream, dare, fly!

    ja ik heb zo'n K*T lerares !
    maar soms valt het best wel mee

    CuteWolf schreef:
    ja ik heb zo'n K*T lerares !
    maar soms valt het best wel mee


    Haha ooh dat heb ik niet :3
    Ik heb alleen maar coole leraren haha maar wij hebben projectweek en het enige wat we moeten doen is ons rooster zelf invullen met allemaal saaie films en vanaf morgen krijgen we een opdrachtje :')


    dream, dare, fly!

    Ik heb dus elke dag zo'n dag. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Crimineel schreef:
    Ik heb dus elke dag zo'n dag. (krul)


    Haha dat is dan best erg :')
    Wij hebben normaal wel gewoon lessen enzo gelukkig


    dream, dare, fly!

    ANNExROCKT schreef:
    (...)

    Haha dat is dan best erg :')
    Wij hebben normaal wel gewoon lessen enzo gelukkig


    Wij hebben meestal ookwel gewoon lessen, maar dan doen we nog steeds van die dingen, we gaan gewoon met onze jas/sjaal&handschoenen binnen zitten, we gaan eten, en filmen. Terwijl dat allemaal niet mag. :Y)


    Smiling but close to tears.

    Crimineel schreef:
    (...)

    Wij hebben meestal ookwel gewoon lessen, maar dan doen we nog steeds van die dingen, we gaan gewoon met onze jas/sjaal&handschoenen binnen zitten, we gaan eten, en filmen. Terwijl dat allemaal niet mag. :Y)


    Haha daar doen ze bij ons niet moeilijk over helemaal niet over filmen en foto's maken in de les want dat vinden ze alleen maar goed en beter x'D


    dream, dare, fly!

    Alleen maar :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    pfft- ik haat projecten
    maar voor nu
    LVEN VAKATNIE:Y)


    silence can destroy,

    Haha en de ouderavond is alweer gebeurd :/
    Ik vond het vet leuk haha ik heb de ouders van een hele goede vriend van me ontmoet haha en ik heb de ouders van mijn crush voor de 2e keer gezien (de vorige ouderavond ook al x'D) en mijn crush weer :3
    En mijn coach was alleen maar enorm positief over me jeej ^^


    dream, dare, fly!

    Ik had vandaag maar 1 uur les, dus ja, best nutteloos.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ravel schreef:
    Ik had vandaag maar 1 uur les, dus ja, best nutteloos.


    Haha okey dat is wel balen


    dream, dare, fly!