• mijn ouders hadden beloofd dat ik naar tokio hotel @ vorst nationaal mocht gaan, eergisteren opeens,zonder reden(!!), mag ik niet meer en hebben ze de kaartjes doorverkocht aan iemand die ik btw niet afkan en als je dan de reden vraagt is het van ik ben je moeder/vader en als ik weet waarom zal het wel goed zijn zeker? en alles wat ik echt wil koop ik zelf ik had zelf mijn kaartjes gekocht -omdat mijn ouders ze niet wilden betalen- en zij hebben ze doorverkocht maar dat geld heb ik nog niet gezien hoor, nu heb ik al dat geld uitgegeven ,mag ik niet gaan,verkopen zij mijn kaartjes en houden zelf het geld nou mooi is dat dan heb je echt wel zin om je ouders k*t te noemen...

    sorry voor deze klaagzang maar ik ben er helemaal over mijn oren boos voor

    [ bericht aangepast op 16 feb 2010 - 19:08 ]


    Change, the only good thing in this world.

    Rolemodel schreef:
    Ze hebben het recht toch helemaal niet om dat kaartje door te verkopen ? Jij hebt ze gekocht, dus het was jouw kaartje, niet van hun. Ik zou gewoon het geld terug eisen. (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    kisanoe95 schreef:
    oke, dat is best wel vaag ja...


    vaag?


    Change, the only good thing in this world.

    Predictable schreef:
    Dat vind ik best wel raar, je ouders horen toch niet aan dingen te zitten die je zelf gekocht hebt?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik zou als ik jou was dat geld ook opeisen. Als ze je dan niks geven heb je wat mij betreft het recht om het geld terug te stelen. :Y) Maar ik vind stelen toch zo'n lelijk woord.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2010 - 17:09 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Dat is echt gemeen van ze ;o


    Never run out of reasons to smile...

    omg
    ik mag niet naar rotterdam
    ik heb me kapot gesmeekt
    maar het is een blijft nee
    ze zijn van mening dt het UHUM 'gevaarlijk' is XD


    silence can destroy,

    misschien hebben ze wat gevonden dat ze eigenlijk niet horen te weten, kweeni sigaretten of drugs ofso, of heb je niets te verbergen voor ze, waar ze misschien achter zouden kunnen komen? ;p oké wel een idioot vb ma kom


    act, don't talk

    thetourist schreef:
    misschien hebben ze wat gevonden dat ze eigenlijk niet horen te weten, kweeni sigaretten of drugs ofso, of heb je niets te verbergen voor ze, waar ze misschien achter zouden kunnen komen? ;p oké wel een idioot vb ma kom



    ik ben uiteindelijk nog een van de braafste engeltjes ter wereld: ik drink niet,ik rook niet,ik gebruik geen drugs

    oke dat van engeltje klopt nu ook weer niet zo helemaal maar op die gebieden wel :)


    Change, the only good thing in this world.

    Waarom nu je ze dan niet kUt?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Anarchy schreef:
    Waarom nu je ze dan niet kUt?



    kwn


    Change, the only good thing in this world.

    Rolemodel schreef:
    Ze hebben het recht toch helemaal niet om dat kaartje door te verkopen ? Jij hebt ze gekocht, dus het was jouw kaartje, niet van hun. Ik zou gewoon het geld terug eisen. (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Wow, dat is gemeen. Vraag waarom jij het geld niet krijgt? Want het is jou geld.


    All this dampness is damp.

    Ik mag ook niet meer ;(
    maar dat is door de ouders van een vriendin van me -_-

    maar dat is inderdaad wel k-t van je ouders, ik vind net als vele anderen dat je ouders niet aan jou spullen mogen zitten, ik zou het geld terugeisen en vooral een reden, jij moet toch ook weten waarom je opeens niet meer mag?

    Haha, daar kan ik nou echt niet tegen .


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Mag je ook al niet naar TH? Join The Club.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.