• Om met de trein naar school te gaan, of is dat een hele rare gedachte?
    Dan een half uur naar school ongeveer, met je iPod in naar buiten kijken of even lezen of nog een pw doorlezen. Dat lijkt mij gewoon leuk.
    Misschien omdat ik nu River Flows In You - Yiruma luister, maar dat lijkt me echt leuk. Eventjes wat tijd voor jezelf.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Lijkt me best chill.
    Maar toch ook weer stressig.


    I live for the applause, you will die for it.

    Bwa, valt mee, moet ik soms doen, als je iemand bij hebt is het leuker ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Dat doe ik elke dag, en dat is niet leuk geloof me, er zitten als ik weer terug moet met de trein altijd *** mensen in de trein. Die denken dat de trein van hun is en met kranten naar je gooien. Ja, dat is dus niet wat tijd voor jezelf, dat is kranten ontwijken :Y) Maar voor de rest is het oke hoor.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Met de trein misschien wel, maar een half uur op de bus suckt echt.


    None but ourselves can free our minds.

    Dolce schreef:
    Dat doe ik elke dag, en dat is niet leuk geloof me, er zitten als ik weer terug moet met de trein altijd *** mensen in de trein. Die denken dat de trein van hun is en met kranten naar je gooien. Ja, dat is dus niet wat tijd voor jezelf, dat is kranten ontwijken :Y) Maar voor de rest is het oke hoor.

    Haha, dat heb ik nou nog nooit meegemaakt als ik met de trein ga. (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Beastie schreef:
    Lijkt me best chill.
    Maar toch ook weer stressig.

    Dealer schreef:
    (...)
    Haha, dat heb ik nou nog nooit meegemaakt als ik met de trein ga. (':

    Achja sommige mensen doen veel om op te vallen. Maar meestel zoek ik de coupé waar ze niet inzitten :Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik reis elke dag met de trein (eigenlijk de bus maar ik heb sinds een paar dagen dat ik liever de trein verkies dan de bus) omdat dat sneller is en ik meer tot rust kom in de trein dan in de bus...
    Het is opzich wel lekker maar geloof me als je elke dag moet zou je ook wel eens willen dat je dicht bij school woont zodat je lekker snel thuis was haha :')


    dream, dare, fly!

    Dat denk ik ook, veel leuker als op de bus in ieder geval. Maar het hangt er ook vanaf welke trein. Als je een trein pakt die altijd supervol zit dan is het wss niet zo leuk. :'D

    [ bericht aangepast op 16 feb 2010 - 19:06 ]

    ANNExROCKT schreef:
    Ik reis elke dag met de trein (eigenlijk de bus maar ik heb sinds een paar dagen dat ik liever de trein verkies dan de bus) omdat dat sneller is en ik meer tot rust kom in de trein dan in de bus...
    Het is opzich wel lekker maar geloof me als je elke dag moet zou je ook wel eens willen dat je dicht bij school woont zodat je lekker snel thuis was haha :')

    Ik ga liever met de trein in dit weer dan met de fiets haha. Maar inderdaad, in de zomer is het wel leuk met de fiets..


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Jij liever dan ik :'D
    Ik moest een tijdje met de trein naar school. Ik moest heel vroeg op en was pas heel laat thuis en dan ook nog eens huiswerk maken. na loop van tijd sloopt het je.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik ga met de trein naar de lessen. maar die hebben vaak vertraging of worden dan weer afgeschaft door die treinramp in Halle enzo, dus het is niet altijd zo leuk.. (:


    Get outta my head!

    Ik reis elke dag met de trein en soms is het wel lekker. Maar soms ook niet.
    Of de trein zit bomvol, of er is iemand die een brutale mond heeft tegen de conducteur terwijl hij/zij zijn werk ook maar gewoon doet. Of je bent zo moe dat je gewoon niet zin hebt in het trein reizigen.
    Voordeel is wel dat je even tijd voor jezelf hebt, tenzij er iemand uit je klas naast je gaat zitten en je daar echt geen zin in hebt, omdat je even rust wilt.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Lijkt me niet heel fijn, heb het 1x gedaan naar school. Omdat de bussen niet reden. ;s Gelukkig was ik met vrienden.


    Nick Jonas Is lekkaaa(lll)

    Ik zit elke dag in de bus. In het begin is het wel lekker, maar ik zou na 3 jaar wel willen dat ik dichter bij school woonde. Elke dag een uur later thuis zijn dan de rest van je klas is niet zo leuk en ik moet ook veeeeel vroeger weg in de ochtend. Het is maar wat je leuk vindt :').


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'