• Ja

    Waartussen ik dus niet kan kiezen ;3 ze had er naar mij gestuurd en 'k heb er twee tussen uit gekozen omdat die twee het leukste klonken. Maar nu kan ik zelf niet kiezen welk idee ertussen uit springt.

    1; Break my heart over and over again.
    Jasey is al tijden gelukkig met haar vriend [..], de populairste jongen van de school. Ze worden gezien als hét droomkoppel, het mooiste stel van de school. Maar niemand ziet de woede en het verdriet achter de relatie. [..] die als maar vreemd gaat, Jasey wiens ouders het drukker met zichzelf dan met haar hebben. De enige die het ziet is [..], [..] beste vriend, kan hij Jasey redden van een gebroken hart?

    2; FUCK Valentine
    Jeani Valentine heeft niet alleen een hekel aan haar achternaam, maar ook aan de feestdag zelf. Al haar vriendinnen worden bedolven onder kaartjes,rozen en andere presentjes, terwijl zij met lege handen achterblijft. Zoals elk jaar, probeert ze zich te focussen op andere dingen zoals het school toneelstuk, totdat er een nieuwe leerling op de school arriveert. Kan hij haar weer laten geloven in de liefde?

    kiezen ;3

    [ bericht aangepast op 16 feb 2010 - 14:21 ]

    Ik kan niet kiezen haha -=]


    We can only learn to love by loving.

    1


    I found myself in Wonderland.

    ik vind ze alletwee goed maar ik zou eerder 2 lezen


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    2 !!! Lijkt me echt super


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Waarom doe je ze niet allebei? :Y)
    En anders ga ik voor de eerste (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    1ste.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Doe beide. :3 En anders ga ik voor de tweede


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Wel, dan doe ik ze beide ~ is Conspiracy op ander account :')


    -

    2:D

    1 (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.