• Heb ik iets boeiends geleerd op school. Over de evolutie theorie.

    Nou, wij stammen af van de vis. Eerst was de aarde een hele saaie lelijke grijze/groene planeet. Maar toen kwam er een andere planeet, Thea, uit de lucht vallen en toen smolten ze samen (oerknal). Een stukje van de Thea is nu onze maan. Toen waren er vissen en van die schorpioenen van een meter lang. Sommige waren zelfs drie meter. Verder zijn we nog niet met die film, ghehe.

    Maar waar geloven jullie in met de evolutie? Ik weet het echt niet. Waar zouden die vissen vandaan moeten komen?

    [ bericht aangepast op 16 feb 2010 - 13:24 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik geloof niks. Ik denk te weten dat we van de apen afstammen :P


    "Let them eat cake!"

    Nouja, waar ik wel of niet in geloof dat maakt niet zoveel uit. Je komt er toch nooit uit hoe de wereld en alles erop is ontstaan dus ga ik mijn tijd er ook niet aan verspillen. :Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    De evolutietheorie was toch zo iets van: doordat die bacterie zich steeds ontwikkelde (evalueerde ofzo) kwamen er vissen, dino's, kroko's en dat soort dingen, en die zijn uit het water gegaan op het land, en daarna ergens de mens.
    Denk ik xd


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Mythical schreef:
    Ik geloof niks. Ik denk te weten dat we van de apen afstammen :P


    Maar volgens die theorie stamt de aap ook van een vis af. Maar vissen zijn gaan evolueren tot zoogdieren en toen konden ze op het land ofzo.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Het klinkt nog altijd geloofwaardiger dan het schepingsverhaal. -Sorry als ik nu iemand beledig-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sentiment schreef:
    Het klinkt nog altijd geloofwaardiger dan het schepingsverhaal. -Sorry als ik nu iemand beledig-


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Dolce schreef:
    Nouja, waar ik wel of niet in geloof dat maakt niet zoveel uit. Je komt er toch nooit uit hoe de wereld en alles erop is ontstaan dus ga ik mijn tijd er ook niet aan verspillen. :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    't Is waarschijnlijk logischer dan enige andere theorie. (:


    we were young but we were blind.

    hmm ik geloof meer in dat dan in dat van god enzo maar dat is mijn mening...:$


    We only can learn to love, by loving.

    Ik vind het altijd heel moeilijk om zoeits te bepalen, en daarom probeer ik er maar zo weinig mogelijk aan te denken.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik vind het logsicher klinken dat wij van apen afstammen? :'D vissen klinkt zo raar.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik geloof dat wij van bacteriën afstammen. (krul) En dat die steeds meer gingen ontwikkelen, en meer en meer. En daaruit zijn apen/vissen gekomen, en daaruit wij weer.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dealer schreef:
    Ik geloof dat wij van bacteriën afstammen. (krul) En dat die steeds meer gingen ontwikkelen, en meer en meer. En daaruit zijn apen/vissen gekomen, en daaruit wij weer.
    Ja! Ik ook (:


    Life is hard and then we die

    Ik geloof er niets van :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Stargate schreef:
    De evolutietheorie was toch zo iets van: doordat die bacterie zich steeds ontwikkelde (evalueerde ofzo) kwamen er vissen, dino's, kroko's en dat soort dingen, en die zijn uit het water gegaan op het land, en daarna ergens de mens.
    Denk ik xd


    klopt, tenzij je gelovig bent (A)


    I don't bite, most of the time <3