• Mijn nieuwe story Aka mijn boek..

    °Even voor de duidelijkheid, dit is mijn boek, mijn idee en van niemand anders°

    Naam: De 6e Maand.
    Genre: Drama, Romantiek.
    Leeftijdskeuring: 16+.
    Geschreven: Ik-vorm.
    Pov: Karen Johnson.
    Status: In Ontwikkeling.
    Aantal hoofdstukken in de maak: 12.

    Dit boek zal 12 hoofdstukken bevatten, het word in delen geschreven als story, elk hoofdstuk zal 25 bladzijdes bevatten.

    Hier een voorproefje:
    ik keek in de spiegel naar mijn lange golvende haar. Ik twijfelde geen seconde en zette de schaar in mijn haren, ik zag de lange plukken langzaam richting de grond dwarrelen, pluk na pluk viel op de grond. Langzamerhand zag ik mijn lange haar korter en korter worden, tot op het punt dat de oude Karen was verdwenen en de nieuwe Karen verscheen.
    Deze nieuwe look zal mijn moeder wel afkeuren, maar dat kon me niks schelen, ik bemoei me ook niet met haar leven. Ik was klaar met mijn haar en zette de douche aan, ik trok mijn kleding uit en stapte onder de warme douche. De warme stralen gleden over mijn lichaam.


    ©Kimberley Aka RememberXme, Don´t Steal It!

    Reacties zijn welkom, en tips en verbeteringen natuurlijk ook, alles om mijn boek de beste te maken.

    De 6e maand !!!

    Hoofdstuk 1.1!!

    [ bericht aangepast op 15 feb 2010 - 21:16 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ik zou mijn boek niet op Quizlet zetten?
    Niet lullig bedoeld hoor.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Ik zou mijn boek niet op Quizlet zetten?
    Niet lullig bedoeld hoor.


    Ik snap het, maar ik denk niet dat iemand dit van mij steeld om het zo te zeggen ;)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    RememberXme schreef:
    (...)

    Ik snap het, maar ik denk niet dat iemand dit van mij steeld om het zo te zeggen ;)
    Dan nog, als je het ooit wilt proberen om het uitgegeven te laten worden, kan het maar beter niet op internet staan :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Elphaba schreef:
    (...)Dan nog, als je het ooit wilt proberen om het uitgegeven te laten worden, kan het maar beter niet op internet staan :')


    Ik snap het wel hoor, ik weet ook nog niet helemaal zeker of ik het wil uitgeven, ik moet eerst maar zien of het wel lukt om m af te krijgen, ik wil het wel maar ik krijg telkens weer nieuwe ideen voor een ander boek xD dus ik zie nog wel (H)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey