• Nou ik ben net terug van vakantie, was 2 weken op een camping. Elke dag zeurde ik om een Tongpiercing. Dat heb ik 1 week volgehouden, maar dat mocht ik uiteindelijk niet >.< Tegenover ons was een meisje met een lippiercing. Zij had een knopje in het midden van je lip, bij je kin zegmaar. Me moeder vond dat leuk, en begon over een lippiercing. Ik was best verbaasd dat ze dat deed, maar vond het toch leuk. Die volgende dag ging ik en een vriendin samen met me vader met de auto naar het dorp kijken voor een piercing shop. Scheen dat die al 1 maand weg was. Nou ik teleurgesteld, maar!.. we gingen toch nog ergens anders heen. We gingen naar Venlo toe, en daar was er wel eentje. Ik stond daar helemaal shakend, en me vader praatte wat met die vrouw die het zet. Ineens iedereen stil, nadat 1 vrouw me de ringetjes liet zien. me vader zo;'Nou..?' Ik;'Ik weet niet of het mag..' 'Mag wel..' zegt me vader. Ik scheet zowat in me broek, maartoch liep ik met die vrouw mee. Ik moest op een soort bed liggen, en .. wat was eng >.< Het deed geen zeer.. voordat ik auw kon zeggen was het al door me lip heen. Nu heb ik een ringetje door me lip, aan de zelfde kant als Tom. Wacht .. dat is dus links ^^ Ik wist niet dat er meteen een ringetje in kon. Wat blijkt, als je een ringetje wilt wordt de piercing anders gezet, dan een knop. Een knop wordt recht gepierct, en een ringetje schuin achtig. Nouja. niet echt boeiend ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    waaah Koel Hoor.Ik heb Ook so een Piercing als Jij hebt! en dat deed echt geen zeer!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik ben zo jaloers. Ik wil ook.
    1. mijn ouders vinden het niks, piercings in je gezicht.
    2. mij staat het waarschijnlijk ook niet, misschien wel zo'n knopje.
    Ik heb een piercing gehad, in dat kraakbeentje (of hoe dat ook heet, bij je oor). Maar het was ontstoken. 30 euro weggegooid. Dus nu ben ik bang dat ik geen piercing meer kan nemen omdat het dan weer zou ontsteken.
    Maar echt gaaf dat je het zomaar mocht. Ik moet er minstens 4 maanden om zeuren zodat mijn ouders weten dat ik er zeker van ben.

    waaah Koel Hoor.Ik heb Ook so een Piercing als Jij hebt! en dat deed echt geen zeer!


    Nee hé? Je voelt een prik tegen je lip maar meer ook niet


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik ben zo jaloers. Ik wil ook.
    1. mijn ouders vinden het niks, piercings in je gezicht.
    2. mij staat het waarschijnlijk ook niet, misschien wel zo'n knopje.
    Ik heb een piercing gehad, in dat kraakbeentje (of hoe dat ook heet, bij je oor). Maar het was ontstoken. 30 euro weggegooid. Dus nu ben ik bang dat ik geen piercing meer kan nemen omdat het dan weer zou ontsteken.
    Maar echt gaaf dat je het zomaar mocht. Ik moet er minstens 4 maanden om zeuren zodat mijn ouders weten dat ik er zeker van ben.


    Jaa wacht!! Ik heb voor de vakantie er wel 2 jaar op gezeurt hoor!! Ik zeurde om een tongpiercing en een lippiercing. Ze vonden me toen iets te jong, en nu ik bijna 15 word, vonden ze het wel goed U.U


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Nee hé? Je voelt een prik tegen je lip maar meer ook niet


    Ja.dat is alles.Ik krijg maybe als ik 15 wordt een Tongpiercing! of nog een lippiercing zodat het een snakebite wordxD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Maar je kan alsnog er dan knopjes in doen hea???
    Want Dakota Rose heeft ook knopjes in, terwijl ze eerst ringetjes had 0.o

    (...)

    Ja.dat is alles.Ik krijg maybe als ik 15 wordt een Tongpiercing! of nog een lippiercing zodat het een snakebite wordxD


    Ik mag geen tongpiercing. Ze vinden het gevaarlijk, en het kan fout gaan of ontsteken en dan ben ik verder van huis. Ze vinden het niks omdat het 1 spier is ofzeu. Nouja als ik 18 ben zie ik wel verder. Ik wil in iedergeval dit jaar nogeen neus piercing.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Maar je kan alsnog er dan knopjes in doen hea???
    Want Dakota Rose heeft ook knopjes in, terwijl ze eerst ringetjes had 0.o



    Ja kan ook wel. maar die knopjes zitten dan wat .. euh wat meer naar boven. ja raar uitgelegt, maar het is zo.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)


    Ja kan ook wel. maar die knopjes zitten dan wat .. euh wat meer naar boven. ja raar uitgelegt, maar het is zo.
    oké, dan weet ik dan ook weer (nerd)

    (...)

    Ik mag geen tongpiercing. Ze vinden het gevaarlijk, en het kan fout gaan of ontsteken en dan ben ik verder van huis. Ze vinden het niks omdat het 1 spier is ofzeu. Nouja als ik 18 ben zie ik wel verder. Ik wil in iedergeval dit jaar nogeen neus piercing.


    Ik heb een Neuspiercing gehad.bij mij ging dat vet onsteken:S


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Ik mag geen tongpiercing. Ze vinden het gevaarlijk, en het kan fout gaan of ontsteken en dan ben ik verder van huis. Ze vinden het niks omdat het 1 spier is ofzeu. Nouja als ik 18 ben zie ik wel verder. Ik wil in iedergeval dit jaar nogeen neus piercing.
    tongpiercings kunnen zelf je hartklep laten ontsteken ofzo =/

    Ik moet nog 3 jaar wachten, maar dan op mijn verjaardag laat ik het zetten (A)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42