Nou ik ben net terug van vakantie, was 2 weken op een camping. Elke dag zeurde ik om een Tongpiercing. Dat heb ik 1 week volgehouden, maar dat mocht ik uiteindelijk niet >.< Tegenover ons was een meisje met een lippiercing. Zij had een knopje in het midden van je lip, bij je kin zegmaar. Me moeder vond dat leuk, en begon over een lippiercing. Ik was best verbaasd dat ze dat deed, maar vond het toch leuk. Die volgende dag ging ik en een vriendin samen met me vader met de auto naar het dorp kijken voor een piercing shop. Scheen dat die al 1 maand weg was. Nou ik teleurgesteld, maar!.. we gingen toch nog ergens anders heen. We gingen naar Venlo toe, en daar was er wel eentje. Ik stond daar helemaal shakend, en me vader praatte wat met die vrouw die het zet. Ineens iedereen stil, nadat 1 vrouw me de ringetjes liet zien. me vader zo;'Nou..?' Ik;'Ik weet niet of het mag..' 'Mag wel..' zegt me vader. Ik scheet zowat in me broek, maartoch liep ik met die vrouw mee. Ik moest op een soort bed liggen, en .. wat was eng >.< Het deed geen zeer.. voordat ik auw kon zeggen was het al door me lip heen. Nu heb ik een ringetje door me lip, aan de zelfde kant als Tom. Wacht .. dat is dus links ^^ Ik wist niet dat er meteen een ringetje in kon. Wat blijkt, als je een ringetje wilt wordt de piercing anders gezet, dan een knop. Een knop wordt recht gepierct, en een ringetje schuin achtig. Nouja. niet echt boeiend ^^
Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]