• het spookt hier. Net stond ik aan de andere kant van mijn kamer, en opeens sprong de tv aan, op een zender die ik nooit kijk. Dit is gewoon de druppel. Ik hoor ook altijd voetstappen, mensen die mijn naam zeggen en een keer waaide het terwijl alle ramen dicht waren en ik alleen thuis ben. Maar het enge is, ik ben de enige die het merkt. Ben ik nou gek aan het worden?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    o.O
    Denk van niet..


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Oh dear god dit doet me denken aan de film Paranormal Activity.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dealer schreef:
    Oh dear god dit doet me denken aan de film Paranormal Activity.


    Ben ik volgens die film dan gek?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Holy shit, ik zou freake moest dat bij ons gebeuren. Ik ben een bangeschijter. ;3


    None but ourselves can free our minds.

    Sentiment schreef:
    (...)

    Ben ik volgens die film dan gek?

    Haha, nee!
    Het is alleen dat er dan ook dat soort dingen gebeuren.
    De tv gaat aan, alleen het meisje in het huis hoort haar naam gefluisterd, ze horen voetstappen, het tocht..
    Dus ja.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Iewol shit ._.
    Uh, babbel er eens met je ma/pa/zus/broer mee ofzo ?


    I found myself in Wonderland.

    Giggle schreef:
    Iewol shit ._.
    Uh, babbel er eens met je ma/pa/zus/broer mee ofzo ?


    Mijn ouders zeggen 'Dat kan niet, want het huis is nieuw gekocht.' Maar ik weet toch heel zeker dat ik het hoor. En die tv springt echt niet zomaar vanzelf aan.

    Ik denk dat het de persoon is die ontzettend belangrijk voor me was. Die nu wilt laten blijken dat ze er nog is. *Dat klinkt dom*


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dealer schreef:
    (...)
    Haha, nee!
    Het is alleen dat er dan ook dat soort dingen gebeuren.
    De tv gaat aan, alleen het meisje in het huis hoort haar naam gefluisterd, ze horen voetstappen, het tocht..
    Dus ja.


    Oef.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Heeft je tv toevallig een timer?
    Ik werd zo ook ooit een keer een week lang om 3 uur 's nachts wakker (het gebeurde zo vaak omdat ik half sliep x) ) van mijn radio omdat ik blijkbaar per ongeluk de timer daarop had ingesteld.


    I clicked my heels and wished for you.

    Sentiment schreef:
    (...)

    Mijn ouders zeggen 'Dat kan niet, want het huis is nieuw gekocht.' Maar ik weet toch heel zeker dat ik het hoor. En die tv springt echt niet zomaar vanzelf aan.

    Ik denk dat het de persoon is die ontzettend belangrijk voor me was. Die nu wilt laten blijken dat ze er nog is. *Dat klinkt dom*

    Of het een nieuw of oud huis is maakt niks uit als je echt een geest in je huis hebt. Maar ik zou eerst, zoals Bravery zegt, kijken of je geen timer op je televisie hebt staan =) Niet dat ik je niet geloof, want het zou best kunnen dat je echt een geest in je huis hebt.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dealer schreef:
    Oh dear god dit doet me denken aan de film Paranormal Activity.


    Happiness hit her like a train on a track

    Gisteren was er iets eng bij mij. :s
    Ik lag in mijn bed en mijn gsm stond op trilstand. En opeens voel ik het bed trillen alsof mijn gsm ging. Maar mijn gsm had niks gedaan, dat was echt vies. Het getril was een beetje anders, maar ik weet nog steeds niet wat het was. Het was wel heel vies! x)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Compass schreef:
    Gisteren was er iets eng bij mij. :s
    Ik lag in mijn bed en mijn gsm stond op trilstand. En opeens voel ik het bed trillen alsof mijn gsm ging. Maar mijn gsm had niks gedaan, dat was echt vies. Het getril was een beetje anders, maar ik weet nog steeds niet wat het was. Het was wel heel vies! x)

    scary :O


    T O K I O H O T E L < 3

    ik heb een paar maanden in een huis gewoond waar een vrouw in de douche was gestorven en ik dacht ook constant dat ik dingen hoorde en zag. ik dacht ook dat ik zot werd. een paar dagen voor we gingen verhuizen kwam ik net uit de douche en keek ik in de spiegel. het leek net of er iemand op de grond lag naast de douche. ik keek achter me maar het was weg. echt wel creepy. ik durfde niet alleen meer thuisblijven. ben ik blij dat ik verhuisd ben. kwam ik er later achter dat die vrouw was gevallen toen ze uit de douche kwam en zo is gestorven:X

    sterkte(A)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Bij mij thuis is dat ook.En ik ben precies ook de enigste die dat merkt.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.