• Mooi niet dus.
    Ik kreeg net gigantische ruzie met mijn (ex?) BFF. Serieus, en dan nog over iets heel kleins ook! Terwijl we vanmiddag nog een heel leuk gesprek hebben gehad. (ze zei zo van; Ik ben gewoon jouw Valentijn en jij de mijne x3) en zo. En ik had gewoon iets verkeerd gezegd over iets, en toen werd ze pissig op me. Ja like sorry hoor dat ik ook maar een mens ben, ook fouten maak en niet perfect ben! Ik heb het nu echt helemaal met d'r gehad! Ik voel me nu best wel klote. Ik heb serieus kotsneigingen, voel me misselijk, en echt beroerd. Ik weet niet of het door die ruzie komt of niet, maar ik voel me gewoon behoorlijk in de steek gelaten. Alsof het niemand boeit als er wat met míj mis is. Ik heb gewoon op dit moment het gevoel dat als ik eens een vrolijke bui heb, iedereen dat gelijk wilt verpesten met dit soort bullshit! Ik luister wel altijd naar haar problemen, en zij? Alleen als het haar uitkomt. Ik voel me gewoon gebruikt op het moment...

    ---ik moest ff mijn verhaal kwijt, en ik heb dus geen flauw idee of dit überhaupt al goed staat of niet.---

    [ bericht aangepast op 15 feb 2010 - 0:48 ]


    .

    Ik heb hem verplaatst naar relatie.
    Ik snap precies hoe je je voelt, ik heb ook ruzie met mijn beste vriend over iets heel kleins.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    :O dat had ik ook een keertje.. dat is echt ''Pieeeeeppp'' maar.. sterkte hé! (flower)


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik ken het maar al te goed! :/
    Sterkte!


    dream, dare, fly!

    FF uitrazen, even rustig doen. Chillax, denk erover na, en ga daarna rustig met haar erover praten. Als je nog vriendinnen wilt zijn met haar dan moet je het gewoon proberen uit te praten.
    Succes ;)


    Life is hard and then we die

    Het is echt volkómen normaal dat je je zo voelt, mijn valentijn liep ook een beetje mis, want ik kreeg knallende ruzie met m'n ouders toen m'n vriendje erbij was en toen had ik nog wel even een pesthumeur. Nou, vond ie niet zo fijn =s

    ik had gister ook ruzie met een vriendin van me.Ze heeft autisme en vat dingen soms verkeerd op. Mijn andere bf was er eergister en ik merk dat ze nu heel jaloers is enzo, dan denkt ze gelijk dat zij meer voor mij betekent enzo.. maarja, hopelijk komt het weer goed met je ruzie <3


    T O K I O H O T E L < 3

    Had ik laatst ook met mijn bff
    laat het eerst even rusten en zeg na een paar dagen dat je ff met haar wilt praten
    vertel dat je je in de steek gelaten voelt en dat je best bereidt bent om naar haar shit te luisteren en al, maar dat je dat ook wel graag terugziet. Geef haar de keuze...of geen bff's meer of wel, maar dan moet zij van haar kant ook laten blijken dat ze dat wil. Heb ik ook gedaan en mijn bff doet nu veel meer moeite en laat zien dat ze het wel degelijk wil
    succes


    Why don't you break my heart

    That sux. Misschien moet je effe met haar praten ofzo? ;x


    None but ourselves can free our minds.

    Ruzie kan je altijd bijleggen. Kijk naar de mensen die verongelukt zijn in die trein. Doden, die hebben niet zo'n leuke afsluiting gehad voor valentijn.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)