• Whut

    Ik word irritant. Ik wil liedje downloaden van o.a The Summer Set, opent mijn Limewire niet. Wil ik dat via listentoyoutube doen, komt er altijd 'ERROR' of zo op. Damn; ik word irritant. Daarom mijn vraag; Zijn er mensen die liedje van de volgende bands kunnen doorsturen;

    ~ The Summer Set
    ~ The starting line
    ~ The dangerous Summer

    en er kunnen nog bij komen, haha (':

    x'

    Ik wil et wel voor je doen :'D
    Maar zijn dat bands die je opnoemt?

    [ bericht aangepast op 14 feb 2010 - 20:58 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    xKommaStip schreef:
    Ik wil et wel voor je doen :'D
    Maar zijn dat bands die je opnoemt?

    Haha (': 't staat er bij; Zijn er mensen die liedjes van de volgende bands kunnen doorsturen. Maar vermits ik er nu af moet, zal het morgen pas kunnen ;_;

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Haha (': 't staat er bij; Zijn er mensen die liedjes van de volgende bands kunnen doorsturen. Maar vermits ik er nu af moet, zal het morgen pas kunnen ;_;

    Omg ik kan niet lezen XD Maar welk liedje moet ik dan downloaden? of gewoon alles? XD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik heb volgens mij bijna alle liedjes van The Summer Set, alleen kan ik niet op msn ;~;
    maar ik kan je wel (veilige) download link van de CD sturen? Misschien dan ook van de andere bands. :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Nostalgia schreef:
    Ik heb volgens mij bijna alle liedjes van The Summer Set, alleen kan ik niet op msn ;~;
    maar ik kan je wel (veilige) download link van de CD sturen? Misschien dan ook van de andere bands. :')

    OHOH 8D wil je dat doen? je bent een engel haha (': die andere hierboven ook hoor ^^ maar anders moet je die speciaal gaan downloaden voor mij.

    Doe het via zamzar? duurt echt niet lang of zo :X


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xTWINNIES schreef:
    Doe het via zamzar? duurt echt niet lang of zo :X
    Zamzar is kleute. ;x

    Inquisitive schreef:
    (...)Zamzar is kleute. ;x

    Ik vind van niet.. Ik kan er perfect mee werken


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Maar 'k heb het al aan Marloes gevraagd, dus hier kan een slotje op ~ als er ooit nog eens een mod online komt (':