• je net als mij zo van die hele rare gedachten hebt en problemen hebt en je altijd slegtgezind loopt altijd zin hebt om te wene en rare dingen te doen, want ik weet het echt,echt,echt niet meer??

    ps met raar bedoel ik suicidaal gedrag (zoals jezelf express pijnigen enzo) echt eng en ik weet niet wat ik eraan kan doen


    en zeg nu niet er met JE OUDERS over praten want dat durf ik niet mijn ma freakt en mijn pa nouja daar zwijg ik over

    mijn volledige verhaal (ja ik probeer het van me af te schrijven maar het helpt nu niet zo heel erg) staat op quizlets:If she forgets my face i am dead for the rest of the world (ik zet er geen link bij want dat zou reclame zijn)

    [ bericht aangepast op 14 feb 2010 - 20:10 ]


    Change, the only good thing in this world.

    Die rare dingen, zoals jij ze noemt, heb ik ook gedaan. Praten, heel veel praten. Met wie dan ook.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb dat ook gehad en heb het soms nog en het beste is om met je beste (alleen diegenen die je écht vertrouwt) vriendin(nen) te praten en anders kan je het ook van je af proberen zetten in creatieve dingen zoals gedichten ofzo. Zo vecht ik me er toch door.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Anarchy schreef:
    Ik heb dat ook gehad en heb het soms nog en het beste is om met je beste (alleen diegenen die je écht vertrouwt) vriendin(nen) te praten en anders kan je het ook van je af proberen zetten in creatieve dingen zoals gedichten ofzo. Zo vecht ik me er toch door.



    ik heb niet echt zulke heel goede vriendinnen daar ben ik te verlegen,stil en depresief voor.


    Change, the only good thing in this world.

    Vorig jaar heb ik mezelf gekrast, met scherpe potloden en passers enzo. Ik heb daar nooit een reden toe gehad, maar deed het toch, het gaf me een kik. Ik ben er toen na enkele maanden mee gestopt maar nu doe ik het soms nog. Maar ik heb nooit spijt gehad dat ik ermee ben begonnen. Niemand weet het, ik heb er nooit over gepraat. Maar, ik vind niet dat iemand het moet weten. Ookal heb ik overwogen het iemand te vertellen, ik heb nooit het lef gehad, ze zouden flippen. Ik doe wat Anarchy zegt, ik schrijf gedichten en verhalen. Deze zijn meestal wat duister getint, wat er misschien mee te maken heeft. Ik weet dat praten waarschijnlijk niet helpt. Dus misschien is het, het best dat je gewoon afwacht. Misschien gaat het ergste bij jou dan ook over, net als bij mij. Maar als je er toch iets over kwijt wil, kan je dat ook altijd zeggen.
    Veel sterkte!

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Praat.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik zou praten en niet alles opkroppen. Want niets zal veranderen als alleen jij het weet. Je moet proberen om met de juiste woorden, tegen de juiste mensen, de mensen die je vertrouwd, te zggen wat er op je lever ligt uit te spreken. Er moet toch bijvoorbeemd een reden zijn dat je je zo voelt...begin daar miss mee.
    hoop dat het helpt!


    Make This World Deep So I Can Jump In It!

    xAirashiix schreef:
    Vorig jaar heb ik mezelf gekrast, met scherpe potloden en passers enzo. Ik heb daar nooit een reden toe gehad, maar deed het toch, het gaf me een kik. Ik ben er toen na enkele maanden mee gestopt maar nu doe ik het soms nog. Maar ik heb nooit spijt gehad dat ik ermee ben begonnen. Niemand weet het, ik heb er nooit over gepraat. Maar, ik vind niet dat iemand het moet weten. Ookal heb ik overwogen het iemand te vertellen, ik heb nooit het lef gehad, ze zouden flippen. Ik doe wat Anarchy zegt, ik schrijf gedichten en verhalen. Deze zijn meestal wat duister getint, wat er misschien mee te maken heeft. Ik weet dat praten waarschijnlijk niet helpt. Dus misschien is het, het best dat je gewoon afwacht. Misschien gaat het ergste bij jou dan ook over, net als bij mij. Maar als je er toch iets over kwijt wil, kan je dat ook altijd zeggen.
    Veel sterkte!

    Xx



    klein probleem ik heb wel een reden :[


    Change, the only good thing in this world.