• meer bedankt?

    Een vriend van mij kon afgelopen nacht blijven slapen, omdat de bussen niet meer reden. Hij werd vanmiddag opgehaald en er kon nog geen bedankje aan mijn opa en oma van af.
    Een andere vriend bleef met oud en nieuw slapen, en die heeft ook niet bedankt. Nouja, later, maar die was het vergeten.

    Zeggen jullie nog wel bedankt of ben ik de enige die dat nog doet? o.o'


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik zeg dat altijd wel, als ik het niet vergeet.. In ieder geval altijd tot ziens ofzo..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik zeg ook altijd bedankt, en de mensen om mij heen ook. Jaja, zelfs de jongens.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Je bent niet de enige,ik zeg ook nog altijd 'bedankt'.

    Ik zeg het meestal wel, maar soms vergeet ik het gewoon.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zeg dat nog altijd, ook al ben ik daar al 20x blijven slapen, maakt niet uit. Ik zeg altijd bedankt.. Spreekt toch vanzelf, niet?


    Get outta my head!

    ik zeg altijd bedankt..;)


    Never forget the things that make you smile

    Ja, maar ik ben heel sociaal en beleefd aangelegd en opgevoed, dus misschien ligt het daaraan.
    Maar voor mij ontbreekt er iets aan mijn manier van praten als ik geen bedankt zeg of zo, haha.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik zeg altijd ''bedankt voor alles''.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    OuttamyHead schreef:
    Ik zeg dat nog altijd, ook al ben ik daar al 20x blijven slapen, maakt niet uit. Ik zeg altijd bedankt.. Spreekt toch vanzelf, niet?


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik zeg altijd bedankt en ik waardeer het ook heel erg als andere mensen dat ook doen. Je moet natuurlijk niet op je knieën gaan liggen voor een ander, maar het is altijd leuk als je weet dat je geapprecieerd wordt!

    Cassidy schreef:
    Ik zeg het meestal wel, maar soms vergeet ik het gewoon.

    Ik zeg het zo'n beetje altijd, maar mijn vriendinnen niet. Heb concertkaartjes voor ze gekocht, geen enkel woord. Heb de behoefte om de kaartjes gewoon weg te gooien.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    OuttamyHead schreef:
    Ik zeg dat nog altijd, ook al ben ik daar al 20x blijven slapen, maakt niet uit. Ik zeg altijd bedankt.. Spreekt toch vanzelf, niet?


    Change, the only good thing in this world.

    Ik zeg zelfs bedankt als diegene eventjes mijn papiertje opraapt, dus ja =']


    Life is hard and then we die

    Ik zeg ook altijd bedankt enzo.
    Mijn ouders hebben het me zo aangeleerd, en ik vind het ook niet meer dan normaal dat je beleefd doet tegen mensen.


    Never run out of reasons to smile...