• Ik heb een lerares,Els.En ze is verschrikkelijk
    irritant!Iedereen vind d'r raar omdat ze een oma is,en iedereen was me aan het waarschuwen
    voor haar.Ik wuifde de waarschuwingen weg.Maar
    nu weet ik wat ze bedoelen.Die juf spoort helemaal niet!Ze leest zo saai voor,dat je in
    een minuut kan slaapvallen.Hebben sommige van
    jullie ook last van irritante leraren?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    uhu jah das zoo vervelend ik heb een leraar die nooit luisterd en alleen maar rare verhaaltjes zit te vertellen en dan zat hij te zeggen tegen iemand in mijn klas pas op anders neem ik je mee de kelder in ofzo(als je begrijpt wat ik bedoel
    ) hij is best goor!!!


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Dan ga ik al mijn leerkrachten moeten gaan bespreken en dat is te veel werk.

    ezdepiggy schreef:
    uhu jah das zoo vervelend ik heb een leraar die nooit luisterd en alleen maar rare verhaaltjes zit te vertellen en dan zat hij te zeggen tegen iemand in mijn klas pas op anders neem ik je mee de kelder in ofzo(als je begrijpt wat ik bedoel
    ) hij is best goor!!!


    Ik had in het 3de leerjaar ook zo'n leraar.
    Meester Joris.Hij maakte altijd flauwe grapjes,die
    niemand leuk vond.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ja, zoveel.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Irgendwann schreef:
    Dan ga ik al mijn leerkrachten moeten gaan bespreken en dat is te veel werk.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Irgendwann schreef:
    Dan ga ik al mijn leerkrachten moeten gaan bespreken en dat is te veel werk.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ben ik even blij dat de connectie tussen leraren en leerlingen op onze school heel anders is en dat ze hun werk nog leuk vinden ook :3 Wij hebben maar 1 heks op school. Voor de rest zijn de meeste wel chill.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ja hoes echt een eikel