• Ik ben nu al 4 dagen op rij smorgens om 4 uur op aan het staan omdat ik half 6 moet beginnen met stage. Daardoor moet ik dus savonds slapen en spreek ik niemand van mijn vriendinnen enzo op msn. Maar niemand doet dus ook gewoon maar een beetje moeite om te vragen hoe het met mij is of hoe het op stage gaat, of hoe het verhuizen is gegaan.. Sorry hoor maar als je jezelf dan een vriend noemt ben jij bij mij echt aan het verkeerde adres. Ik heb altijd alles voor iedereen over, en ik doe altijd moeite voor anderen, zeg ik is een keer niets, valt gelijk al het contact weg. Ja sorry maar flikker dan ook maar gewoon op >.<.

    Lekker begin zo, ben net een week weg en moet er nog 20... Leuke vrienden heb ik :')


    Wie du mir, so ich dir.

    Dan zoek je nieuwe. (':

    Hoe gaat het met je?
    En hoe gaat je stage?
    O ja, hoe is de verhuizing gegaan?
    (cat)


    everything, in time

    Hm, das best klote. Maar je kunt zelf ook eens proberen om een gesprek met ze aan te knopen? Das dan wel anders dan dat zij jouw vragen hoe het gaat enzo, maar sommige mensen hebben het zelf ook heel druk en dan vergeten ze dat soort dingen.

    En anders zoek je nieuwe vrienden :9~

    Stiekem als ik het zou zijn zou ik gewoon opeens tegen ze zeggen 'JA STAGE GING GOED HOOR. EN HET VERHUIZEN OOK. DANKJE VOOR HET VRAGEN' x3

    [ bericht aangepast op 14 feb 2010 - 18:20 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    I feel so ashamed... :$
    Ik was van plan om je van de week een mail te sturen, aangezien ik ook niet op msn ben nu ivm drukte met school...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    GO Kirsten, gheghe'
    I hope, dat ik niet zo iemand ben, ik weet niet of je mij als en vriend ziet. Maar ach.

    -Voelt dat nou lekker om je gevoel de groep in te gooien?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Terrorist schreef:
    Hm, das best klote. Maar je kunt zelf ook eens proberen om een gesprek met ze aan te knopen? Das dan wel anders dan dat zij jouw vragen hoe het gaat enzo, maar sommige mensen hebben het zelf ook heel druk en dan vergeten ze dat soort dingen.

    En anders zoek je nieuwe vrienden :9~

    Stiekem als ik het zou zijn zou ik gewoon opeens tegen ze zeggen 'JA STAGE GING GOED HOOR. EN HET VERHUIZEN OOK. DANKJE VOOR HET VRAGEN' x3
    Dat doe ik normaal dus altijd, en als ik het niet doe dan gebeurd er dit. Daar ben ik mischien nog wel het meeste boos over D:.


    Wie du mir, so ich dir.

    Desolate schreef:
    Dan zoek je nieuwe. (':

    Hoe gaat het met je?
    En hoe gaat je stage?
    O ja, hoe is de verhuizing gegaan?
    (cat)
    Ik heb er genoeg die wel enorm om me geven, maar dan zal ik naar een ander land moeten verhuizen ben ik bang (krul).

    Gheheh nou dankje voor het vragen. Nu ben ik boos, dus nu gaat het even niet goed :'DD.
    Met mijn stage gaat het goed. Heel hard werken maar ze zijn wel heel erg tevreden met me en het verhuizen ging ook heel goed alleen kwam ik erachte rdat ik een paar spullen vergeten waren die van belang waren :'DD. Dus deze week nog even op en neer.. (krul)

    [ bericht aangepast op 14 feb 2010 - 18:26 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Miauw schreef:
    I feel so ashamed... :$
    Ik was van plan om je van de week een mail te sturen, aangezien ik ook niet op msn ben nu ivm drukte met school...
    Weet ik wel Ilsje, jou neem ik ook niets kwalijk. Maar het gaat me vooral om de mensen die het druk hebben met, niks. En lief dat je wel aan me gedacht hebt <3 (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Dat doe ik normaal dus altijd, en als ik het niet doe dan gebeurd er dit. Daar ben ik mischien nog wel het meeste boos over D:.

    Snap je wel. Da's stom. Tja, dat bewijst maar weer eens wie je echte vrienden zijn en wie niet. Misschien wordt het eens tijd om nieuwe te zoeken? Al weet je daar ook niet zeker van of ze goede vrienden zijn ;x

    [ bericht aangepast op 14 feb 2010 - 18:28 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dolce schreef:
    GO Kirsten, gheghe'
    I hope, dat ik niet zo iemand ben, ik weet niet of je mij als en vriend ziet. Maar ach.

    -Voelt dat nou lekker om je gevoel de groep in te gooien?


    Ghehhehe ja ik zie jou ook als een vriendje. Nee, zo ben je niet, want als ik me niet vergis hadden wij laats nog behoorlijk lange gesprekken (nerd)(krul).

    Hahah jawel, opzich wel, nu ben ik er tenminste even vanaf omdat ik het uitgesproken heb.


    Wie du mir, so ich dir.

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Weet ik wel Ilsje, jou neem ik ook niets kwalijk. Maar het gaat me vooral om de mensen die het druk hebben met, niks. En lief dat je wel aan me gedacht hebt <3 (krul)

    Meeh, ik heb van de week echt wel een paar keer gedacht "oh ik moet Kirsten mailen" maar dan vergeet ik het weer aangezien mijn berg huiswerk inmiddels naar hoger dan hoog is gestegen... Maar ik kan je met veel plezier melden dat ik mijn propedeuse heb gehaald! =D
    Waar liep je nou precies stage? En gaat het goed? Overleef je het een beetje in Eindhoven?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik voel me nu best wel schuldig ;(
    Sorryknorrie <3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    MrsHangover schreef:
    (...)

    Ghehhehe ja ik zie jou ook als een vriendje. Nee, zo ben je niet, want als ik me niet vergis hadden wij laats nog behoorlijk lange gesprekken (nerd)(krul).

    Hahah jawel, opzich wel, nu ben ik er tenminste even vanaf omdat ik het uitgesproken heb.

    -Stormt op Kirsten af en plet.-


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Miauw schreef:
    (...)
    Meeh, ik heb van de week echt wel een paar keer gedacht "oh ik moet Kirsten mailen" maar dan vergeet ik het weer aangezien mijn berg huiswerk inmiddels naar hoger dan hoog is gestegen... Maar ik kan je met veel plezier melden dat ik mijn propedeuse heb gehaald! =D
    Waar liep je nou precies stage? En gaat het goed? Overleef je het een beetje in Eindhoven?
    Waaaaaauw wat goed. Als ik tijd had gehad was ik graag met je gaan afspreken ofzo, maar dat gaat nu even niet lukken (nerd). Maar daar maken we binnenkort ofzo wel tijd voor als we het allebei minder druk hebben.


    Wie du mir, so ich dir.

    Elphaba schreef:
    Ik voel me nu best wel schuldig ;(
    Sorryknorrie <3
    Is al goed. Jullie kunnen dat opzich ook niet echt ruiken als ik het niet uitspreek. *knuf*


    Wie du mir, so ich dir.

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Waaaaaauw wat goed. Als ik tijd had gehad was ik graag met je gaan afspreken ofzo, maar dat gaat nu even niet lukken (nerd). Maar daar maken we binnenkort ofzo wel tijd voor als we het allebei minder druk hebben.

    Dat moeten we echt doen jah! Zodra mijn volgende tentamen periode voorbij is heb ik het iets rustiger geloof ik =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg