• ik heb al langer als een jaar verkering. het heeft zo zijn up en downs maar eigenlijk gaat het wel goed.
    alleen de laaste tijd gaat het wat minder, hij nodigt me niet meer uit om bijv. mee naar zijn vrienden te gaan. dat deed hij eerst altijd. en ook hoor ik veel minder van hem dan eerst. is dat normaal?

    liefs,
    Captivity

    hmm anders moet je er met hem over praten, dat je het gevoel hebt dat het wat minder gaat enzo

    praten lost veel dingen op ^^


    I solemny swear i am up to no good

    Ik zou op controle gaan!
    Maar dat ligt vast wel aan mij(krul)


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik denk wel dat het normaal is. Volgens mij is het zo'n beetje is met dat 'zijn vrijheid' geval, maar als het te erg wordt... Ik zou dan wel eens met hem gaan praten.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Patato schreef:
    Ik denk wel dat het normaal is. Volgens mij is het zo'n beetje is met dat 'zijn vrijheid' geval, maar als het te erg wordt... Ik zou dan wel eens met hem gaan praten.

    Nou, ik ben bijna een half jaar, en ik hoor ook veel minder van m'n vriendje, maar, je moet er met hem over praten, misschien wilt hij inderdaad meer vrijheid of heeft hij er gewoon niet altijd op gelet, ik zou met hem gaan praten. :]

    Patato schreef:
    Ik denk wel dat het normaal is. Volgens mij is het zo'n beetje is met dat 'zijn vrijheid' geval, maar als het te erg wordt... Ik zou dan wel eens met hem gaan praten.


    Protège moi de mes désirs.

    Patato schreef:
    Ik denk wel dat het normaal is. Volgens mij is het zo'n beetje is met dat 'zijn vrijheid' geval, maar als het te erg wordt... Ik zou dan wel eens met hem gaan praten.

    Nja ik weet niet, als hij ook kortaf enzo doet is het niet normaal nee maar als hij verder normaal doet dan is er niets aan de hand ;D


    I don't need words to feel those lips.

    Gewoon aan hem vragen? ;D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.