• Kijk hier om te zien waar die over gaat. Als je het niet in het Engels kan lezen, lees dan maar ergens anders op wikipedia in het Nederlands, ook al is die samenvatting daarvan niet zo goed, vind ik zelf.

    Maar oké. Ik heb hem gisteravond gezien, en ik vond hem echt heel eng. Vooral toen ze zei van "we're gonna die out here tonight.."
    En is het nou echt waar dat die camera een jaar geleden is gevonden en dat die drie studenten ook echt dood zijn? Want op wikipedia etc. staat dat het fake is, maar als je op die site kijkt waar je moorden/doden van Maryland gaat opzoeken, zie je die drie studenten erbij staan. :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Neen dat is niet waar allemaal zever.
    Maar die film is super eng, ik heb die samen met een vriendin gezien op tv en we durven dan niet meer slapen (krul)


    I found myself in Wonderland.

    Ik heb 'm ook gezien. Ik had de film wel anders verwacht, maar hij was wel eng. :3
    Maar ik weet niet of het echt gebeurt is. Ik geloof van wel, maar misschien hebben ze het dan nagespeeld ofzo? Want ik zou ook wel willen weten of het nu echt is of niet. ;o


    None but ourselves can free our minds.

    Rolemodel schreef:
    Ik heb 'm ook gezien. Ik had de film wel anders verwacht, maar hij was wel eng. :3
    Maar ik weet niet of het echt gebeurt is. Ik geloof van wel, maar misschien hebben ze het dan nagespeeld ofzo? Want ik zou ook wel willen weten of het nu echt is of niet. ;o

    I wanna knoooooow. Ik bedoel, het zou echt eng gewoon zijn als het waar was.
    Maar ja, ze staan wel op de dodenlijst van Maryland.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dood eng. Gezien op een slaap feestje bij een vriendin en omg, ik lag zowat te huilen. En ik ben nog maar een zielig meisje van elf. En je zat er echt in, ook omdat het zonder ondertiteling was. Ging die vriendin zeggen dat het echt was gebeurd. Haha, dat geloofde we dus.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Dealer schreef:
    (...)
    I wanna knoooooow. Ik bedoel, het zou echt eng gewoon zijn als het waar was.
    Maar ja, ze staan wel op de dodenlijst van Maryland.


    Waar zie je dat van die dodenlijst van Maryland ?


    I found myself in Wonderland.

    Giggle schreef:
    (...)

    Waar zie je dat van die dodenlijst van Maryland ?

    Dat hoorde ik van een vriend van mij, die had hem eerder gezien.
    En hem vertrouw ik ook, hij is niet het persoon om te liegen en zo. Maar ik weet die site niet. Misschien opzoeken op google 'Death Maryland' of zo?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dealer schreef:
    (...)
    I wanna knoooooow. Ik bedoel, het zou echt eng gewoon zijn als het waar was.
    Maar ja, ze staan wel op de dodenlijst van Maryland.

    Ik denk eerlijk gezegd wel dat het echt is, want ze hebben er zelf een site van ;o.


    None but ourselves can free our minds.

    Dealer schreef:
    (...)
    Dat hoorde ik van een vriend van mij, die had hem eerder gezien.
    En hem vertrouw ik ook, hij is niet het persoon om te liegen en zo. Maar ik weet die site niet. Misschien opzoeken op google 'Death Maryland' of zo?


    Oki, ik zal eens zoeken (nerd)


    I found myself in Wonderland.

    Ik heb hem gezien en ik vond hem echt vreselijk saai, en de eind sucks.


    You can run but not hide

    Nu wil ik hem wel zien :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ben nu het einde terug aan het zien, maar ik durf niet verder te kijken. ;3

    [ bericht aangepast op 14 feb 2010 - 14:13 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Ik snap het einde niet ;x. + ik vind die site niet.


    I found myself in Wonderland.

    Giggle schreef:
    Ik snap het einde niet ;x. + ik vind die site niet.

    Het einde is iedergeval dat ze Josh (degene die als eerst verdween) horen schreeuwen, en daar gaan ze achteraan. Dan komen ze bij een huis, en Mike gaat als eerst naar binnen. Als Heather even later binnen komt, ziet je nog net Mike met zijn gezicht naar de muur kijken, en dan hoor je Heather gillen, dan valt de camera en is het stil.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dealer schreef:
    (...)
    Het einde is iedergeval dat ze Josh (degene die als eerst verdween) horen schreeuwen, en daar gaan ze achteraan. Dan komen ze bij een huis, en Mike gaat als eerst naar binnen. Als Heather even later binnen komt, ziet je nog net Mike met zijn gezicht naar de muur kijken, en dan hoor je Heather gillen, dan valt de camera en is het stil.


    Ja i know but waarom zie je die gast zo kijken naar de muur dat snap ik niet maar ik denk dat ik het ook nooit zal snappen x') ?


    I found myself in Wonderland.

    Giggle schreef:
    (...)

    Ja i know but waarom zie je die gast zo kijken naar de muur dat snap ik niet maar ik denk dat ik het ook nooit zal snappen x') ?

    Oh, ja dat. Dat komt omdat de moordenaar de blik niet kon verdragen van de kinderen als ie vermoordde.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?