• Noujha ruzie, hij is een beetje boos. En met hij bedoel ik mijn vriedje Tom. Gisteren gingen we samen carnavallen, en op de een of andere manier krijg ik voor het eerst in al die jaren dat ik carnaval vier aandacht van andere jongens, nou vindt ik dat niet echt geweldig. Want ik houd van Tom, dus ik ga echt niet vreemd ofzo. Maar hij is best jaloers, een jongen die ik heel lang leuk heb gevonden zat gisteren aan me. Dus ik keek hem boos aan en zei dat hij zijn handen thuis moest houden anders had hij een probleem. Kom Tom ineens aan, die begint meteen ruzie te zoeken. Dus ik trek hem terug naar de rest en zeg dat hij hem maar meot laten.

    Om half 12 wilde ik naar huis want ik voelde me nietzo lekker. Dus hij brengt me netjes thuis, maar onderweg op de fiets zei hij steeds dat al die jongens nietzo naar mij moesten kijken omdat hij daar echt kwaad om werd. En toen zei ik dat hij het gewoon moest laten omdat ik toch niks met hun wil aangezien ik van hem houd. Nou toen was hij chagerijnig.

    En vanmorgen, ik zou bellen maar ben mijn telefoon kwijt. Dus ik kom op msn om dat te zeggen, is hij al helemaal in paniek enzo, hij was bang dat ik straf had ofzo. En toen vroeg hij of ik naar de optocht ging samen met hem, maar ik zei nee. Ik ben namelijk echt niet lekker want ik ben niet uitgeziekt afgelopen week. En ik ga vanavond naar de musical Mamma Mia. En dat vond hij dus niet leuk, nu is hij boos en teleurgesteld.

    Wat ik niet snap is, hij wilde niks doen met valentijnsdag want dat was zoo comercieel. En nu is hij teleurgesteld omdat hij alleen is op valentijnsdag? Ik kan er niks aan doen dat ik ziek ben, ik ga nu niet in de sneeuw buiten staan kijkend naar een carnavals optocht. Dat snapt hij dus niet, hij denkt dat ik ziek ben omdat ik niet bij hem wil zijn. We hebben namelijk sinds woensdag, en sinds woensdag ben ik echt ziek. Ik ben al een aantal weken ziekjes en moe. Nu komt dat er allemaal uit. Najha beter nu dan straks met TH, ik geef nietzo super veel om carnaval.

    Maarja, ik baal best dat hij nu zo doet.
    Sorry voor mij gezeur.
    Bedankt voor het lezen.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2010 - 13:50 ]


    -

    Bel hem op en babbel er eens mee :Y)


    I found myself in Wonderland.

    Giggle schreef:
    Bel hem op en babbel er eens mee :Y)


    None but ourselves can free our minds.

    Giggle schreef:
    Bel hem op en babbel er eens mee :Y)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Vraag of hij langs wil komen en ga serieus met hem praten. Vertel hem wat je dwars zit en vraag hem wat hem dwars zit. Hij zal heus niet uit het niets zo jaloers zijn.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    Vraag of hij langs wil komen en ga serieus met hem praten. Vertel hem wat je dwars zit en vraag hem wat hem dwars zit. Hij zal heus niet uit het niets zo jaloers zijn.

    Het probleem is dat hij veel problemen heeft. Zodra hij iemand vertrouwd klamt hij zich aan die persoon vast, dat ben ik dus op dit moment. Ik ben bang dat als ik dit aan hem vertel, hij weer gaat blowen, en dat wil ik echt niet.


    -

    jackstrify schreef:
    (...)
    Het probleem is dat hij veel problemen heeft. Zodra hij iemand vertrouwd klamt hij zich aan die persoon vast, dat ben ik dus op dit moment. Ik ben bang dat als ik dit aan hem vertel, hij weer gaat blowen, en dat wil ik echt niet.


    Maar een relatie is ook niets als je niet eerlijk tegen elkaar kunt zijn. Dit zeg ik niet om jullie uit elkaar te halen ofzo, maar als ik jou was zal ik er goed over na denken.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    (...)

    Maar een relatie is ook niets als je niet eerlijk tegen elkaar kunt zijn. Dit zeg ik niet om jullie uit elkaar te halen ofzo, maar als ik jou was zal ik er goed over na denken.

    Ik weet het, ik vindt he ook wel een kut keuze. Maar ik denk dat ik mijn mond even houdt, misschien draait hij bij. Zo niet dan zeg ik er wel wat van.


    -

    Ik krijg een deja vu.. dit had ik net precies ook toen ik pas met mijn ex had. En daarom is het ook mijn ex!

    jackstrify schreef:
    (...)
    Het probleem is dat hij veel problemen heeft. Zodra hij iemand vertrouwd klamt hij zich aan die persoon vast, dat ben ik dus op dit moment. Ik ben bang dat als ik dit aan hem vertel, hij weer gaat blowen, en dat wil ik echt niet.

    Linke situatie, maar hij kan er misbruik van maken. Je kent wel verhalen van meisjes die zichzelf snijden en dat soms als middel gebruiken om anderen om hun vinger te winden. In jouw geval kán dat ook zo zijn. Ik denk dat je in dit stadium heel duidelijk jezelf moet uiten aan hem, zodat hij meteen weet waar hij aan toe is. Ik vind het niet kloppen dat hij jou verwijt dat andere jongens je aandacht willen trekken. Daar kan jij niks aan doen? Moet hij je nu ook verwijten dat je co2 inademt?
    Time for a chat dus.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2010 - 14:50 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ga een goed gesprek met hem aan! En vertel hem eens goed de waarheid! (duivel)

    Btw: mijn vriendje heet ook tom xD maarja boeiend.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Linke situatie, maar hij kan er misbruik van maken. Je kent wel verhalen van meisjes die zichzelf snijden en dat soms als middel gebruiken om anderen om hun vinger te winden. In jouw geval kán dat ook zo zijn. Ik denk dat je in dit stadium heel duidelijk jezelf moet uiten aan hem, zodat hij meteen weet waar hij aan toe is. Ik vind het niet kloppen dat hij jou verwijt dat andere jongens je aandacht willen trekken. Daar kan jij niks aan doen? Moet hij je nu ook verwijten dat je co2 inademt?
    Time for a chat dus.

    Ik weet dat jij gewoon zo erg gelijk hebt. Man, ik zal hem denk ik maar eens gaan bellen...


    -

    Ik ben het met Zaitsev eens, ookal is het natuurlijk niet leuk om zo over je vriendje te denken. Maar ik heb iets soortgelijks meegemaakt met een jongen waar ik niet eens iets mee had en dat is nogal uit de hand gelopen, dus ik raad je aan om het in ieder geval even met hem te bespreken.
    En natuurlijk hoeft het helemaal niet zo erg te zijn, maar het lijkt me wel slim om met hem te praten. Succes! (:


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik snap het wel dat hij een beetje boos ik dat die jongens jou versierden maar dat hij dat op jou af reageert is wel stom(cat)


    ailoveejoee.