• Uncharted 2: Among Thieves speelt zich een paar jaar na de gebeurtenissen van Uncharted af. Net als in de vorige game draait het avontuur in Uncharted 2 om een eeuwenoud onopgelost mysterie, in dit geval de gedoemde reis van Marco Polo die in 1292 vanuit China naar zijn thuisland probeerde te varen. Nadat hij bijna 20 jaar aan het hof van keizer Kublai Khan had doorgebracht, besloot Marco Polo met 14 schepen en meer dan 600 passagiers en bemanningsleden weer huiswaarts te keren. Maar toen hij een paar jaar later op zijn bestemming aankwam, hadden maar 1 schip en 18 passagiers de reis overleefd. Hoewel Marco Polo al zijn andere reizen zeer goed heeft gedocumenteerd, heeft hij nooit onthuld wat er op deze reis en met de verloren gegane schepen is gebeurd.

    Is dit waar? Dat Marco Polo vertrok met 14 schepen en dan er maar 1 schip met 18 passagiers terug kwam? Dat komt namenlijk voor in mijn favo game Uncharted 2: Among Thieves dus het kan goed bedacht zijn.

    Vooral de quote van Marco Polo vind ik mooi.
    I did not tell half of what I saw. For I knew I would not be believed. .
    -Marco Polo, on his deathbed 1324.


    I live for the applause, you will die for it.

    Geeeeen idee! Bouw een tijdmachine en vraag het hem zelf! (krul)


    -

    Geen flauw idee ;p


    I'll need a little more luck than a little bit.

    zou zomaar kunnen;) maar ik zou het niet weten


    Never forget the things that make you smile

    Ik denk wel dat deze cijfers kloppen. Tijdens onze les geschiedenis hebben we geleerd dat ongeveer 90% van de bemanningsleden overleed voor het aankomen. Voornamelijk door een soort van buikgriep ofzoiets en gebrek aan hygiëne.
    Nuja, dat is wat ik in de klas te horen kreeg.
    - Ben ik blij dat ik niet één van die bemanningsleden was (':


    If we had not a soul, music would have created it.

    thegirl schreef:
    Ik denk wel dat deze cijfers kloppen. Tijdens onze les geschiedenis hebben we geleerd dat ongeveer 90% van de bemanningsleden overleed voor het aankomen. Voornamelijk door een soort van buikgriep ofzoiets en gebrek aan hygiëne.
    Nuja, dat is wat ik in de klas te horen kreeg.
    - Ben ik blij dat ik niet één van die bemanningsleden was (':


    Scheurbuik ja. Te weinig vitamines


    Your make-up is terrible