• onze engelse leraar is nogal een vaag kereltje, hij probeert altijd grappig te zijn, en wij lachen hem altijd uit, en daarna wordt hij chagerijnig.
    Maar goed, we hadden vrijdag PTA engels, en toen zei hij van als ik iemand betrap op spieken of iets dergelijks krijgt hij een 2 want als ik een 1 geef, moet ik allemaal formulieren invullen bij de directie, en daar heb ik geen zin in. Nja, wij gingen aan de slag met die toets, en toen ging hij ineens zitten op de tafel voorin de klas, en ging met zijn I-phone spelen, beetje stoer lopen doen. Uiteindelijk ging hij foto's maken van de jongen en meisjes die voor ons zaten, en daar staan mijn vriendin en ik ook op :S, hij zei dat hij ze op hyves ging zetten, maar ik geloofde hem niet. Ik ging net kijken en idd :| hij heeft ze erop gezet :| , nu is het vakantie en kan ik niet naar hem toe om te klagen, maar die foto's staan daar dus nog.
    en bij een andere staat een meisje - die ik ken :P- heeft hij ook een foto gemaakt, en bij haar valt haar borst zowat uit haar shirt :|

    ik wilde hem laatst ook al de huid vol schelden, maar weet je wat het erge is :| hij is familie van aangetrouwde familie :| + kent mijn vader,, lekker dus

    moest ik ff kwijt

    [ bericht aangepast op 14 feb 2010 - 18:26 ]


    silence can destroy,

    JoJudicious schreef:
    Geef z'n hyves 'ns? ^-^
    Ga ik 'm stalken en klikken op 'Dit is niet oké.'
    En dan nog, stap naar je vader anders toe.
    Want 't mag ook niet.
    Dit is privacyschending.
    En anders stap je naar de politie. (=


    Change, the only good thing in this world.