• Is aan de rechterkant verlamd. En nu is mijn papa met hem naar de dierenarts geweest. En die zei dat hij moet afwachten tot woensdag. Maar er is dus maar een kleine kans dat hij het haalt, en de dierenarts raadde ook af om onderzoeken en operaties te gaan doen want Wietze heeft dus waarschijnlijk iets in zijn hersenen. En nu moet hij dus misschien woensdag worden ingeslapen...
    En ik vind het echt supererg en kan bijna niet stoppen met huilen en sorry maar ik moet het gewoon even kwijt want mijn vrienden geven er niet echt iets om, lijkt het wel.

    Iemand nog een huisdier verloren, of iemand die ook hetzelfde had en me nu hoop kan geven dat het toch nog allemaal goed komt met mijn baby?


    You move me ......... Kurt

    Mijn kat was ook eens ziek in zijn darmen en maag en die gebieden. Het ging beter zijn voor het beestej om ingeslapen te worden ipv allemaal operaties en aangepast eten en dergelijke. Vond dat ook wel heel erg.
    Ik was zo trots op mijn zwarte poes. En een week later wordt mijn andere poes overreden. Op een goede week 2 poezen verloren.

    Ik wens je sterkte (flower)
    Maar mssn is het wel beter voor je hond.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    SugarGuitar schreef:
    Mijn kat was ook eens ziek in zijn darmen en maag en die gebieden. Het ging beter zijn voor het beestej om ingeslapen te worden ipv allemaal operaties en aangepast eten en dergelijke. Vond dat ook wel heel erg.
    Ik was zo trots op mijn zwarte poes. En een week later wordt mijn andere poes overreden. Op een goede week 2 poezen verloren.

    Ik wens je sterkte (flower)
    Maar mssn is het wel beter voor je hond.


    Omg, may they rest in peace. En dankje. Het is misschien ook beter, maar ik wil niet dat hij me alleen laat. (':


    You move me ......... Kurt

    Highmore schreef:
    (...)

    Omg, may they rest in peace. En dankje. Het is misschien ook beter, maar ik wil niet dat hij me alleen laat. (':

    Het is eigenlijk zijn leven, en als ie aan het lijden is, zal het wrs beter zijn om hem te laten inslapen.
    Ik wou ook niet dat mijn poes moest ingeslapen worden, maar hij had pijn dus moest ik even niet egoïstisch zijn.
    Maar dat is mijn mening.
    In het begin merk je hard dat hij er niet meer is. Maar eenmaal je dat weer een beetje gewend bent, zal het wel beter gaan. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik mag er niet aan denken dat mijn hond ingeslapen zou worden, ik zou er zo verdrietig om zijn. Maar veel sterkte alvast. (:


    None but ourselves can free our minds.

    Rolemodel schreef:
    Ik mag er niet aan denken dat mijn hond ingeslapen zou worden, ik zou er zo verdrietig om zijn. Maar veel sterkte alvast. (:

    the same here,
    en het is misschien wel beter voor je hond.. maar toch is het heel moeilijk :[

    [ bericht aangepast op 13 feb 2010 - 16:07 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik heb wel huisdieren die overleden zijn, maar ik niet ingeslapen.

    Sterkte (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Super zielig.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.