• Naam: Fabiënne | Discoverxme
    Leeftijd: 15 jaar
    Woonplaats: Zuid-holland
    Kort iets over mezelf: Ik heb vrijweinig over mezelf te vertellen. Ik ben 15 jaar zoals jullie hebben kunnen zien. Ik schrijf ongeveer 3 jaar fanfiction en ik zou ook niets liever willen dan later een boek uit geven. Ik schrijf ook bijna alleen maar over TH, maar dat wil niet zeggen dat het niet de moeite waard is om een kijkje te nemen ;] Mijn hobby’s zijn schrijven (dúh)en tekenen. Jep, ik ben saai, ik weet het :Y)

    Lopende verhalen:


    Elf approaching

    - Een elfje krijgt de taak om een mensenleven te redden. Maar hoe wordt dit in zijn werking gezet als het elfje Tracy en de mens Fae, niet met elkaar kunnen opschieten? Kan Tracy, Fae redden of komt Fae op haar verjaardag te overlijden?

    Gedwongen verliefd te zijn op Tom Kaulitz. [TH]
    -Ooit gedwongen verliefd moeten zijn? Nee. Nooit geweten wat mensen moet doorstaan als ze worden gedwongen om van iemand te houden? Misschien wordt het dan eens tijd een kijkje te nemen in dit verhaal. Een verhaal van een meisje Sofie die gedwongen wordt met alle mogelijke geweld, het vriendinnetje te zijn van deze jongen; Tom Kaulitz..

    Shots

    Tot ziens [3/3]
    - Hoe overleef je het grote verdriet? Door gewoon verder te leven met herinneringen? Of gewoon alles vergeten?


    Ongeneeslijk ziek. [TH] [3-shot]
    -De ongeneselijke ziekte kanker. Iedere dag sterft er wel iemand aan of krijgt iemand te horen dat degene deze ziekte heeft. Je staat er niet bij stil, maar iedere minuut overlijd er iemand aan kanker. Dit overkomt ook Gilia. Een levensgenieter die krijgt te horen dat ze ongeneselijk ziek is, hoe moet het verder? En hoe verteld ze dit aan haar vriendje Tom? Durft ze het wel, of overlijd Gilia te snel om het ook maar aan hem te kunnen vertellen?


    Afgeronde verhalen:

    Stiekem verliefd [TH]
    -Verliefdheid. Wie heeft er geen last van? Ook Mai overkomt dit. Ze wordt verliefd op de jongen die al haar dromen zal waar maken. Of misschien niet.
    Doordat Bill zo beroemd is heeft hij nog vele anderen meisjes achter zich aan en Mai haar huisgenoot werkt ook niet echt mee.
    Zal hun liefde in geheim voortgezet worden of wordt hun liefde voor elkaar nooit bekend gemaakt?

    Loverboy [TK]
    -Verliefdheid is een gevaarlijk iets. Het maakt de mens blind en onzeker. Zo blind dat je in de handen van een loverboy terecht kunt komen. Cadeaus, verassingen en gezellige uitetentjes brengen je algauw in de schulden. Het maakt je niet uit, je hebt alles voor de persoon over, zelfs als hij je hart door midden scheurt. Kun én mag je dan nog steeds van deze persoon houden? Alles kan, maar mag ook alles? Hoe ontsnapt dit onschuldige meisje uit zijn handen?


    Münchhausen by Proxy. [TH]
    - Het Syndroom van Münchhausen by Proxy is een ziekte die vaak voorkomt bij vrouwen. Een ziekte waarbij vrouwen hun kinderen ziek maken om zo aandacht te krijgen van medisch personeel. Maar wat als dit niet alleen bij vrouwen voorkomt, maar ook bij mannen? En wat gebeurd er als Bo erachter komt dat dé bekende superster Tom Kaulitz deze ziekte ook heeft?

    Ontvoerd [TH]

    -Tiffany is ontvoerd door 2 jongens. Ze begrijpt niet waarom en waarom nou precies zíj ontvoerd moet worden. Tot op een dag alles duidelijk wordt.

    Verdwenen. [TH]
    -Een gebroken spiegel, zeven jaar ongeluk. Wie geloofden dat nou?! Nanase in ieder geval niet. Ze vond het absolute onzin. Tot haar spiegeltje brak, en alles haar tegenzat. En zelfs het berichtje van haar moeder hielp haar niet mee in haar humeur. Wil je weten wat er in dat sms’je staat? Dan is het een aanrader om dit verhaal te lezen.

    Tom his handicap [TH][/b]
    -Vele mensen hebben hier last van. Blindheid. Wat als je hierdoor je droom niet meer verder kan leven. Tom heeft alles al opgegeven, totdat hij iemand ontmoet. Iemand die gaat proberen Tom weer te laten zien


    Gedichten:

    Ongrijbaar
    - Zo ongrijpbaar als een vogel.

    Perfect
    - Niemand is perfect

    Verliefdheid
    - Verliefd zijn maakt dingen stuk

    Alleen
    -Eenzaam is een klein uitdrukking


    Stand Alones

    Spooky [TH]
    -Het leven kan korter zijn dan je denkt.

    Guardian angel. [TH]
    -Een fatale klap brengt haar een nieuw leven.

    Micheal Jackson
    - Wat als het begint bij zijn voet, maar eindigt bij zijn hart?.

    Harry Potter
    - Writting on this book, would be the last thing I do..

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 12:23 ]


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Update: Ongeneeslijk ziek [TH] [3-shot]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2010 - 21:57 ]


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Update: Verdwenen. [TH]


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Update: Guardian angel. [TH]


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Update: Spooky [TH]

    [ bericht aangepast op 10 april 2010 - 21:57 ]


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Update:
    Alleen


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Update: Loverboy [TK]


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    update:
    Ongrijpbaar
    Perfect
    Verliefdheid

    [ bericht aangepast op 1 mei 2010 - 17:09 ]


    Neem je dromen eens mee de dag in!