• Kiss Date & Dump is een verhaal over een groepje meiden die jongens letterlijk verslinden.Leef mee in dit verhaal en je ontdekt wat ze meemaken.

    [face=arial]
    Hooi ik heb 4 rollen nodig.
    Dit word uiteindelijk een Tokio Hotel storie.

    -Sage.
    -Liz.
    -Nickita.
    -Deborah.
    -Cagna

    Geen rollen meer nodig!

    [ bericht aangepast op 13 feb 2010 - 12:37 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Dit is een storie die ik op school schrijf en niet thuis.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Naam: Nickita
    Achternaam: Lee
    Leeftijd: 20
    Woonplaats: Berlijn (teminste als je een plaats bedoel voor in duitsland dan ;) )
    Karakter: is altijd vrolijk heeft scheit aan anderen wat ze wel niet van haar vinden kan eigenwijs zijn en ongeduldig
    Like: muziek kauwgom en jongens
    DisLike: mensen die denken dat ze alles zijn
    Foto:http://i761.photobucket.com/albums/xx254/ayushman_2010/avrilLavigne_Png1.png
    Korte tekst over jezelf:
    Haai ik ben nickita
    ik ben 20 jaar en vaak vrolijk
    ik heb scheit aan andere mansen wat ze wel niet van me denken en sta altijd klaar voor mijn vrienden
    ik hou van uitgaan kauwgom en vergeet natuurlijk de jongens niet
    ik kan af en toe wel eigenwijs zijn en heb soms echt geen gedult
    muziek is mijn ding ik hou van teksten schrijven en ga de door ook niet uit zonder muziek en mijn mobiel natuurlijk
    wat moet ik nog meer ertellen owja
    Ik woon opmezelf in het mooie stadje genaamt berlijn en heb een range rover waar ik veel van hou :$ wand zonder dat kon ik mijn vrienden niet opikken om dan lekker uitegaan of naar de stad ;)
    maar nu ga ik wand de deurbel gaat ff kijken wie er staat bye bye <3 Xx

    [ bericht aangepast op 12 feb 2010 - 15:21 ]


    You can't touch music but music touch you

    Naam: Liz
    Achternaam: Jonès
    Leeftijd: -Tussen de 18 & 23- 19
    Woonplaats: Duitsland.
    Karakter: Kan goed toneel spelen, soms is ze een bitch en de andere keer is ze weer een verlegen, lief meisje. Ze kan goed met anderen opschieten.
    Like: Jongens, Uitgaan en shoppen.
    DisLike: Arrogante mensen en nerds.
    Foto: foto
    Korte tekst over jezelf:
    'Hay, ik ben Liz, ik ben 19 jaar en ik ben dol op jongens, haha.. Ik ben ook erg populair en iedereen houd van me, grapje, niet iedereen, maar wel veel mensen. Ik heb een zusje die erg irritant kan zijn, ze vraagt me constant dingen waar ze nog veel te jong voor is. Als ze echt te ver gaat trek ik gewoon even aan haar haar. Nouja, verder kan ik ook best lief zijn hoor!
    That's me, nou bye!
    Xx Lizz'

    [ bericht aangepast op 12 feb 2010 - 14:17 ]


    You are beautiful, you are love.

    Dankje nog twee!


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    more!


    You are beautiful, you are love.

    Naam: Deborah
    Achternaam: Gisela
    Leeftijd: 19
    Woonplaats: Duitsland.
    Karakter: Chagrijnig, sarcastisch, grote mond, kan wel aardig zijn.
    Like: Muziek luisteren, gitaar spelen
    DisLike: Jongens en leraren
    Foto: That's Deborah
    Korte tekst over jezelf: Wel, hey. Ik ben Deborah Gisela. Ik ben 19 jaar. Ik lust zo'n beetje alle jongens rauw en ik ben het liefst alleen. Wat ik ook nog vreselijk vind zijn leraren. Ik lijk dan wel chagrijnig maar eigenlijk ben ik niet zo gemeen als iedereen denkt.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2010 - 11:17 ]


    All this dampness is damp.

    Nog 1tje!


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Naam:Cagna
    Achternaam:midsummernigthowl(om het makkelijk te houdenxD)
    Leeftijd:18
    Woonplaats: Duitsland,Net veruist,komt uit japan
    Karakter: Spontaan,soms wat verlegen,creatief
    Like:Wolven,manga(japanse strip),anime(japanse tekenfilm),tekenen,raadselen,japanse puzzels,muziek(liefst An-cafe)
    DisLike:mensen die japan of Cos-play belacelijk maken
    foto;[url=ttp://c2.api.ning.com/files/pirYC382id18iNlmMBkgQQEm0SIK*eupA4dVrmPK4BvppVpX0HT1bRiOtsHNgY1pQvzEMSbuY9UJJmn0s2Fu8QaBqlqXQ10N/manga_girl_by_ndpcomics.jpg]mich!!![/url]
    Korte tekst over jezelf:
    Ai!ik ben Cagna Midsummernigthowl,ik kom uit Nippon en mijn duits is niog niet echt geweldig(gebruik soms nog wel eens een Japans woordje).ik loop graag in Cosplay,als je weet wat dat is; OKE.zo niet:het komt er op neer dat je aantrekt wat je favoriete Manga/anime karakter aantrekt.persoonlijk vind ik die stijl echt Sugoi!

    [ bericht aangepast op 13 feb 2010 - 12:08 ]


    stay Nyappy

    cool tnx voor de rol <3


    You can't touch music but music touch you