• gwn vertel hier de laatste roddels die ge gehoord hebt over TH!

    roddel die ik gehoord en gelezen heb is: th gaat samen op tour met de jb en ze gaan in elkaars voorprogramma spelen!


    I need you like a heart needs a beat

    De laatste roddel die ik heb gehoord..

    Bill wil alleen maar jonge fans. (niet ouder dan 14 jaar)

    een vriendin van me had meegedaan aan een meet&greet maar mocht niet van de organisatie omdat ze zeiden dat je maar kon meedoen tot 14 jaar..

    toen ze vroeg waarom ze de oudere fans discrimineren, zeiden ze dat Bill gevraagd had om enkel fans tot 14 jaar toe te laten, omdatie alleen jonge fans wilt.. >_<

    als het waar zou zijn, ben ik boos op Bill :Y)

    Dat is gelul. Srsly ik weet hoe M&G georganiseerd worden, en dat is echt gelul. :'D

    dat ris tog ook zo xD?


    don't Worry...Be gay.

    Laatste roddel die ik heb gelezen is.
    Dat Georg een auto versmaling zou hebben aan Audi's ...
    Zo zou het 7 auto's hebben ofzo >.<


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ik hoor nooit roddels. :')
    Daar ben ik tegen, en ik weet dan toch meteen of het wel of niet waar is.

    SJEZUS, het is maar een roddel.=,=' En je moest hier de laatste roddel opschrijven die je hebt gehooooooooord over TH. ¬¬
    Nou de mijne was dus;

    Alle vier de leden van Tokio Hotel zijn ontmaagd. Alleen Georg niet =.=



    bwa ik weet ni ik had in een intervieuw geleze dat Gustav en Georg het ook aal met groupie's hebben gedaan,maarja...


    I need you like a heart needs a beat

    De laatste roddel die ik heb gehoord..

    Bill wil alleen maar jonge fans. (niet ouder dan 14 jaar)

    een vriendin van me had meegedaan aan een meet&greet maar mocht niet van de organisatie omdat ze zeiden dat je maar kon meedoen tot 14 jaar..

    toen ze vroeg waarom ze de oudere fans discrimineren, zeiden ze dat Bill gevraagd had om enkel fans tot 14 jaar toe te laten, omdatie alleen jonge fans wilt.. >_<

    als het waar zou zijn, ben ik boos op Bill :Y)


    klopt gedeeltelijk,TH wou jongere fans TOT 14 jaar oomdat TH-fans die ouder zijn dan 14 jaar meestal altijd een m&g winnen,hebben die van het nieuwsblad gezegt (t was me die krant da ge alleen kon medoen onder de 14 jaar!)


    I need you like a heart needs a beat

    Dat is gelul. Srsly ik weet hoe M&G georganiseerd worden, en dat is echt gelul. :'D


    ik zeg alleen maar wat die organisatie tegen mn vriendin heeft gezegd aan de telefoon..
    want ze heeft er naar gebeld.

    en mn vriendin is 21, dus niet een klein kind die gelul verkoopt

    srr dak da 3 keer heb getypt,,perongeluk,maar krijg het ni verwijdert!


    I need you like a heart needs a beat

    Ik heb ze weggehaald voor je. ;)
    Maar serieus, hoe raar is dat dan. Over die M&G. Waar was dat dan, wanneer, en wie organiseerde het?

    Owh God. De wereld is van de pot gerukt O.o Mocht het echt zo zijn ga ik TH boycotten vanwege omgaan met derderangs k*tbands O.o


    Bored.

    Mijn laatste roddel is;;
    Bill wil graag een vriendin in Nederland hebben. Geen idee waarom, maar ik vind het best! Bill here I come! :9~:Y)

    Mijn laatste roddel is;;
    Bill wil graag een vriendin in Nederland hebben. Geen idee waarom, maar ik vind het best! Bill here I come! :9~:Y)
    Dat zeggen ze zowat over elk land x'D
    anders krijg je dat van dat Engelsen zeggen: Ieuw ik mag die Nederlandse/Finse/Schotse ect. meiden echt niet

    (...)Dat zeggen ze zowat over elk land x'D
    anders krijg je dat van dat Engelsen zeggen: Ieuw ik mag die Nederlandse/Finse/Schotse ect. meiden echt niet

    Bill had dat gezegt in z'n intervieuw, omdat hij het altijd leuk had hier in Nederland en omdat hij hier ook een aantal leuke meiden heeft gezien... En het was makkelijker met de taal enzo, omdat NL en DUITS veel op elkaar lijken.