Bill wil alleen maar jonge fans. (niet ouder dan 14 jaar)
een vriendin van me had meegedaan aan een meet&greet maar mocht niet van de organisatie omdat ze zeiden dat je maar kon meedoen tot 14 jaar..
toen ze vroeg waarom ze de oudere fans discrimineren, zeiden ze dat Bill gevraagd had om enkel fans tot 14 jaar toe te laten, omdatie alleen jonge fans wilt.. >_<
Bill wil alleen maar jonge fans. (niet ouder dan 14 jaar)
een vriendin van me had meegedaan aan een meet&greet maar mocht niet van de organisatie omdat ze zeiden dat je maar kon meedoen tot 14 jaar..
toen ze vroeg waarom ze de oudere fans discrimineren, zeiden ze dat Bill gevraagd had om enkel fans tot 14 jaar toe te laten, omdatie alleen jonge fans wilt.. >_<
als het waar zou zijn, ben ik boos op Bill
klopt gedeeltelijk,TH wou jongere fans TOT 14 jaar oomdat TH-fans die ouder zijn dan 14 jaar meestal altijd een m&g winnen,hebben die van het nieuwsblad gezegt (t was me die krant da ge alleen kon medoen onder de 14 jaar!)
(...)Dat zeggen ze zowat over elk land x'D
anders krijg je dat van dat Engelsen zeggen: Ieuw ik mag die Nederlandse/Finse/Schotse ect. meiden echt niet
Bill had dat gezegt in z'n intervieuw, omdat hij het altijd leuk had hier in Nederland en omdat hij hier ook een aantal leuke meiden heeft gezien... En het was makkelijker met de taal enzo, omdat NL en DUITS veel op elkaar lijken.