• Hjj
    ik had de maandag een fikse ruzie op sgool en die is wat uit de hand gelopen...
    resultaat??
    Kijk zelf maar:
    ...
    pijn...
    Is dit nog normaal??
    En de directice zegt dat ze er niks tege kan doen?? O.O
    wat vinde jullie hier nu van??

    X

    Da's klote.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Wajo, mongolisch. Natuurlijk is daar wel iets aan te doen. Je kan die persoon ook aangeven bij de politie als hij begon. Maar dan moet je wel eerst iets van de dokter hebben die verklaard dat het echt is.


    Your make-up is terrible

    Daar kunnen ze echt wel wat aan doen. Maar er is een groot verschil tussen kunnen en willen...


    Not now, I'm thinking panda thoughts

    zo dan,, ouch,,


    The Truth is always merciless

    nou tiss nie echt leuk nee

    en jij met de plekjes ocharme:X


    Wat zielig voor je en gemeen van hem:@
    maar zo denk ik hé (lol)


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    Natuurlijk is dat niet normaal. En school kan daar heus wel wat aan doen. Dom dat ze dat niet willen ._.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    TeddyMurder schreef:
    Wajo, mongolisch. Natuurlijk is daar wel iets aan te doen. Je kan die persoon ook aangeven bij de politie als hij begon. Maar dan moet je wel eerst iets van de dokter hebben die verklaard dat het echt is.


    DE politie doet er niks aan. Mijn vriendin is een paar weken geleden ook in elkaar geslagen maar de politie heeft alleen de aanklacht bewaard en weet ik veel wat...


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    ik vind wel dat ze er iets aan moeten doen.. :S
    sterkte <3


    T O K I O H O T E L < 3

    Sodeju, what happened?


    No growth of the heart is ever a waste

    Tering, wat is er gebeurd?

    Bij ons was ook fikse ruzie, zo'n jongen was jaloers ofzo, helemaal bedreigen, en toen sloeg hij hem op z'n bek, maar nu is die andere jongen écht bang, vetzielig.


    Smiling but close to tears.

    Tyfus nog aan toe D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Cassidy schreef:
    Natuurlijk is dat niet normaal. En school kan daar heus wel wat aan doen. Dom dat ze dat niet willen ._.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Abooo wtf, waarom geef je ze niet aan? want dit is echt niet normaal.


    You can run but not hide

    Ms9529 schreef:
    Daar kunnen ze echt wel wat aan doen. Maar er is een groot verschil tussen kunnen en willen...

    Hangt ervan af wie er begon. Als jij begon kan je het beter zo laten, als die ander persoon begon zou ik er echt wel verder meegaan.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson