• Maandag 15/02, in Muziekcentrum Trix (Noordersingel 28, Borgerhout).
    Iedereen wordt verwacht, in TH-outfit, om 15u!

    Iemand die er naartoe gaat gaan? Ik waarschijnlijk wel zonder th outfit.


    Betekent Tokio Hotel alles voor jou?!

    Ben jij een die-harde Bill fan of vind je Tom gewoon übergeil wanneer hij het podium impalmt met zijn gitaar? Heb je altijd al willen drummen zoals Gustav en ben je stiekem een beetje verliefd op de gespierde Georg? Dan hebben we JOU nodig!

    Maandag 15/02 zal TMF een Tokio Hotel Special opnemen om uit te zenden in "What the F*ck!?" naar aanleiding van het concert dat eraan komt op 25 februari.

    Daarvoor is TMF nog op zoek naar een hele hoop megaaaaaafans die de opnames willen bijwonen en hun steun voor hun favo band willen laten blijken!

    Als je interesse hebt om de opnames bij te wonen:

    Wanneer: Maandag 15/02
    Waar: in Muziekcentrum Trix (Noordersingel 28, Borgerhout)
    Uur: 15u
    Extra: Iedereen wordt verwacht in TH-outfit!(T-shirts en andere TH spulletjes dus!)

    BE THERE and show the Tokio Hotel boys some love...

    Wil je graag een mailtje met nog wat meer uitleg? Stuur me even een privebericht met je emailadres zodat TMF jouw nog een update kan sturen over de opnames.

    Hopelijk tot maandag!

    [ bericht aangepast op 12 feb 2010 - 10:03 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik wil er niet heen :'D Is ook te ver. Maar waarom ga jij zonder Th-outfit dan ? ;p


    -

    Omygod, ik vroeg het net aan mijn moeder, en ik mag! wonder bij wonder ;p


    Life begins at the end of your comfort zone

    Genius schreef:
    Ik wil er niet heen :'D Is ook te ver. Maar waarom ga jij zonder Th-outfit dan ? ;p

    Omdat ik -naar mijn mening- een outfit van tokio hotel een beetje belachelijk is en ik vind dat het eerder is voor die hyperende fans die rond lopen als 'kiekes zonder kop'. Ik wil gewoon laten zien van; Ik ben een andere soort fan als waar iedereen een beeld over heeft.

    Veel plezier, maar neen dankje.

    katrnaSOUNDS schreef:
    Omygod, ik vroeg het net aan mijn moeder, en ik mag! wonder bij wonder ;p

    Kom ik je misschien wel tegen (;

    Conspiracy schreef:
    Veel plezier, maar neen dankje.

    Plezier ga ik niet echt maken denk ik, ik zie er eigenlijk tegen op Oo

    Ik ga ook misschien (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Plezier ga ik niet echt maken denk ik, ik zie er eigenlijk tegen op Oo

    Dan ga je toch gewoon niet? :')

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Dan ga je toch gewoon niet? :')

    Ik wil gewoon laten zien dat er nog 'normale' fans bestaan die er niet uitzien als een "emo" en een veel te grote mond hebben voor hun leeftijd & zig niet belachelijk maken om te wenen wanneer er gezegd word dat Bill homo is :')

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Ik wil gewoon laten zien dat er nog 'normale' fans bestaan die er niet uitzien als een "emo" en een veel te grote mond hebben voor hun leeftijd & zig niet belachelijk maken om te wenen wanneer er gezegd word dat Bill homo is :')

    I'm proud of you ~ haha sorry 8D maar dat vind ik best wel grappig van jou ;3 Zo tussen al die 'wemo's' gaan staan :') haha

    Conspiracy schreef:
    (...)
    I'm proud of you ~ haha sorry 8D maar dat vind ik best wel grappig van jou ;3 Zo tussen al die 'wemo's' gaan staan :') haha

    Daarom dat ik er dus tegen opzie XD al die wemo kindjes van 11 jaar die er rondlopen als kiekes zonder kop. Ik ga me echt oud voelen. Naja, ik ga er gewoon filmen met mijn fototoestel, ik wil u mee laten lachen met hun gedrag (':