• Haha, ja dat had PUKKELxDING bedacht toen ik net mijn haar had laten stijlen door TeddyMurder!

    Krullen
    Stijl haar

    Ja, want veel van jullie wilde wel eens weten hoe dat er nou uit ziet..

    En ik zette ze net op hyves en ik sta nu al met beide foto's in 'Verhaal van de dag'

    [ bericht aangepast op 11 feb 2010 - 20:58 ]

    IEK! A monster!
    Nee, ik vind het er wel leuk uitzien
    (krul)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Haha geweldig =3
    Mijn kamer is een rotzooi :x.


    Your make-up is terrible

    Stijle sprinkhaan (krul)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Damn. Volgens mij moest ze wel geduld hebben om jou krullen te stijlen. Héhe. Ik ben stiekem blij dat ik geen krullen heb. Mijn haar is zo als bij jou stijl dan. But dan stijl ik het nog en is het vet stijl en gheh. Ik hou van stijl. But jij staat volgens mij wel beter met krullies.

    _O_


    Some people make the world special just by being in it

    Hihi, heb ik dat bedacht xD?


    Life is hard and then we die

    Wat een verschil :P
    Het stond je wel echt leuk. ^^


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ik wou het wel eens zien met je gezicht erop :Y)

    Alysse schreef:
    Damn. Volgens mij moest ze wel geduld hebben om jou krullen te stijlen. Héhe. Ik ben stiekem blij dat ik geen krullen heb. Mijn haar is zo als bij jou stijl dan. But dan stijl ik het nog en is het vet stijl en gheh. Ik hou van stijl. But jij staat volgens mij wel beter met krullies.

    _O_


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Alysse schreef:
    Damn. Volgens mij moest ze wel geduld hebben om jou krullen te stijlen. Héhe. Ik ben stiekem blij dat ik geen krullen heb. Mijn haar is zo als bij jou stijl dan. But dan stijl ik het nog en is het vet stijl en gheh. Ik hou van stijl. But jij staat volgens mij wel beter met krullies.

    _O_


    Ik vond het eigenlijk wel leuk hoor :Y)


    Your make-up is terrible

    Ik vind stijl leuker :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    TeddyMurder schreef:
    (...)

    Ik vond het eigenlijk wel leuk hoor :Y)

    Haha, ik vind andere mensen hun haar stijlen ook leuk. But ik heb iemand haar haar ook is zitten stijlen, ook zoveel krullen als haar, en het duurde vet lang en dan had ik me nog eens verbrand aan die stijltang, wat ik te vaak doe trouwens > <, en ja. Haha :'D


    Some people make the world special just by being in it

    TeddyMurder schreef:
    (...)

    Ik vond het eigenlijk wel leuk hoor :Y)
    En ook gelijk even mijn pony gedaan :P


    Life is hard and then we die

    Alysse schreef:
    Damn. Volgens mij moest ze wel geduld hebben om jou krullen te stijlen. Héhe. Ik ben stiekem blij dat ik geen krullen heb. Mijn haar is zo als bij jou stijl dan. But dan stijl ik het nog en is het vet stijl en gheh. Ik hou van stijl. But jij staat volgens mij wel beter met krullies.

    _O_

    Ja, ik sta idd beter met Krullies! Eens, en pas over een hele tijd weer x'D

    Kruuuuuuuuuuullen 4 Krull.
    Dus: Krullen :Y)
    Ik vind dat veel leuker staan :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Leeuk :'3
    Ik voeg je ff toe op hyves ghehe wat is je hyves? XD

    [ bericht aangepast op 13 feb 2010 - 22:33 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.