• Ja, vandaag op school ging iemand écht te ver. Ik sta dus altijd met een groepje meisjes in de pauze. Zo ongeveer 6/7 daarvan mag ik, 1 persoon dus niet. Dat is echt het meest domme mens dat ik ooit heb gezien. Maar iig, back to the point.

    Zij gooit al haar afval van dr af. Als ze een verpakking heeft van een koekje ofzo, hoppa, op de grond. Zilverpapier, op de grond. Pakje drinken, op die grond. Ik ben dus een béétje te netjes [behalve op mn kamer, nevermind] en gooi alles in de prullenbak. Maar zij staat meestal zo'n meter van de prullenbak, nee hoor, op de grond.

    Maar vandaag had ze dus pizza bij zich [ik dacht al meteen; wtf? ><]. En wat doet ze; Pizza naar mensen gaan gooien! Dat was dus echt het respectloze wat ze ooit gedaan heeft. Ik was echt even bang dat ze ook naar mij ging gooien, omdat ze alles naar mij gooit >< thankgod niet, maar ik heb écht een hekel aan mensen die alles van zich afgooien.

    Als ik een grote bek geef daarover gaat ze enorm dom lachen, waardoor de rest ook gaat lachen, waar ik geen zin in heb. Dat is dus geen optie. Wie hulp? D:


    Destroy what destroys you.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik zou 'r serieus verraden :$


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Strychnine schreef:
    Leg haar uit dat je niet langer met haar omgaat als ze zich zo zielig gedraagt, en praat er anders met je andere vriendinnen over?

    Eerlijk als ze mee lachen geen echte vriendinnen me lachen omdat het grappig is en daarna over oke.. Nietuitlachen eerlijk dumpen dire hap! Gewoom hoppa er klaar mee zijn. niet moeilijkdoen je verdient beter dan zoo een wicht!(6)


    Some angels have no wings.

    Ik zou pizza op haar hoofd laten vallen. ;$


    Smiling but close to tears.

    Hiphopqueen schreef:
    Eerlijk als ze mee lachen geen echte vriendinnen me lachen omdat het grappig is en daarna over oke.. Nietuitlachen eerlijk dumpen dire hap! Gewoom hoppa er klaar mee zijn. niet moeilijkdoen je verdient beter dan zoo een wicht!(6)


    Je hebt wel gelijk, maar dan heb ik meteen geen vriendinnnen meer. >< iedereen "mag" haar, dat is dus het rare, want ze is echt oliedom en echt een wannabe.


    Destroy what destroys you.

    Sealine schreef:
    (...)
    En troep word gemaakt door leerlingen, dus ruimen ze als nog míjn troep op.
    Het is de bedoeling dat conciërges alleen maar eventjes de vloer hoeven te vegen aan het einde van de dag. Niet op jouw persoonlijk gericht, maar ik vind het ontzettend respectloos als iemand denkt dat de conciërge zijn of haar troep wel even opruimt.
    Bij ons op school ook. Ik zit in de leerlingenraad, en de hoofdconciërge komt daar ook wel eens bij zitten. Het is gewoon vreselijk hoe sommige mensen op onze school de conciërge behandelen. Ze zien hem gewoon als een persoon die te min voor hen is en die alleen is aangesteld om hun troep op te ruimen. Weet je wat een leerling een keer tegen de conciërge zei toen hij vroeg of diegene even zijn pakje in de prullenbak gooien wilde? "Maar daar ben jij toch voor aangesteld, om onze troep op te ruimen?" Nou sorry hoor, maar daar heb ik geen woorden voor. Ik vind het ronduit respectloos.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Het is de bedoeling dat conciërges alleen maar eventjes de vloer hoeven te vegen aan het einde van de dag. Niet op jouw persoonlijk gericht, maar ik vind het ontzettend respectloos als iemand denkt dat de conciërge zijn of haar troep wel even opruimt.
    Bij ons op school ook. Ik zit in de leerlingenraad, en de hoofdconciërge komt daar ook wel eens bij zitten. Het is gewoon vreselijk hoe sommige mensen op onze school de conciërge behandelen. Ze zien hem gewoon als een persoon die te min voor hen is en die alleen is aangesteld om hun troep op te ruimen. Weet je wat een leerling een keer tegen de conciërge zei toen hij vroeg of diegene even zijn pakje in de prullenbak gooien wilde? "Maar daar ben jij toch voor aangesteld, om onze troep op te ruimen?" Nou sorry hoor, maar daar heb ik geen woorden voor. Ik vind het ronduit respectloos.


    Ik ben het volkomen met je eens. Ik ga denk ik ook eventjes op een concierge afstappen. Ik kan er echt niet meer tegen.


    Destroy what destroys you.

    HoldMeDown schreef:
    (...)

    Ik ben het volkomen met je eens. Ik ga denk ik ook eventjes op een concierge afstappen. Ik kan er echt niet meer tegen.
    Ik ben trots op je :)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik ben trots op je :)


    danku :3 ik ga even vragen aan iemand of ze mee wil, wat zij heeft net zo'n grote hekel aan dat mens als ik heb. Gewoon afspreken of een van die mannen een beetje in de buurt blijft, als zij gaat eten. Werkt vast wel :3


    Destroy what destroys you.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Het is de bedoeling dat conciërges alleen maar eventjes de vloer hoeven te vegen aan het einde van de dag. Niet op jouw persoonlijk gericht, maar ik vind het ontzettend respectloos als iemand denkt dat de conciërge zijn of haar troep wel even opruimt.
    Bij ons op school ook. Ik zit in de leerlingenraad, en de hoofdconciërge komt daar ook wel eens bij zitten. Het is gewoon vreselijk hoe sommige mensen op onze school de conciërge behandelen. Ze zien hem gewoon als een persoon die te min voor hen is en die alleen is aangesteld om hun troep op te ruimen. Weet je wat een leerling een keer tegen de conciërge zei toen hij vroeg of diegene even zijn pakje in de prullenbak gooien wilde? "Maar daar ben jij toch voor aangesteld, om onze troep op te ruimen?" Nou sorry hoor, maar daar heb ik geen woorden voor. Ik vind het ronduit respectloos.

    Oh, en daarvoor krijgen ze dan salaris? Makkelijk werk. Ze ruimen mijn troep maar lekker op :') Daar krijgen ze voor betaald. Dan ben ik, volgens jou, maar respectloos.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ugh, wat irritant lijkt me dat.


    it's so empty living behind these castle walls

    ik vind het gwn echt onbeschoft dat zo zo iets doen (duhhh)

    Maar als zij dingen naar jou gooit zou ik een keer terug gooien en dan zo dat het recht in haar gesicht komt ofzoo mss leert ze het dan eindelijk af en zo niet en ze gaat ruzie zoeken gwn negeren en alleen lullige dingen zeggen ofzoo als zij lullig doet dan mag jij dat ook ( vind ik, want dat doe ik ook altijd):P


    XxxX


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    Beamsville schreef:
    Als wij dat doen, kunnen we gelijk strafcorvé verwachten.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    omg haar gewoon veraden ofzo bij je schoolhoofd beetje kinderachtig maar je hebt haar dan wel!


    We only can learn to love, by loving.

    Ik zou er niets van zeggen, alleen zoiets van: bah, wat vies. En ja, het wordt toch wel weer opgeruimd door de congiërges.... [behalve bij mij natuurlijk, want daar hebben we corveedienst.... blegh]


    I don't bite, most of the time <3