• zodat ik naar het carnavalsfeest hier kan samen met een groep vriendinnen. Ik wil er graag heen maar mijn ouders zeggen dat het 16+ is terwijl iedereen die ik ken zeg dat het ook voor onder de 16 is ;x


    We can only learn to love by loving.

    zorg dat je een folder of internet site heb dat het op staat zo dat je het kan bewijzn


    Twilight, The Vampire diaries en Peter Facinelli = TOP!

    Slijmen, slijmen en nog een slijmen. Dingen voor ze opruimen, eten koken, etc.

    En op een goed moment weer vragen (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    jesje1991 schreef:
    zorg dat je een folder of internet site heb dat het op staat zo dat je het kan bewijzn
    die is er, maar daar staat dus 'flugelparty' op en dan kom ik er dus nooit ;x ookal word er geen alcohol geschonken -staat er ook bij-


    We can only learn to love by loving.

    faag dan


    Twilight, The Vampire diaries en Peter Facinelli = TOP!

    XD ik heb nu 11 berichten gepost


    Twilight, The Vampire diaries en Peter Facinelli = TOP!

    Pff zeg dat het ook voor 16- is of anders zeg dan dat jullie een feestje houden bij een andere vriendin en dat je daar dan blijft slapen en dan gaan jullie naar dat Flügelfeestje! x]

    luister niet naar mij, ik heb een slechte invloed!


    -

    jackstrify schreef:
    Pff zeg dat het ook voor 16- is of anders zeg dan dat jullie een feestje houden bij een andere vriendin en dat je daar dan blijft slapen en dan gaan jullie naar dat Flügelfeestje! x]

    luister niet naar mij, ik heb een slechte invloed!
    haha maar de meisjes met wie ik ga wonen in mijn straat.


    We can only learn to love by loving.

    jesje1991 schreef:
    XD ik heb nu 11 berichten gepost
    gefeliciteerd =]


    We can only learn to love by loving.

    Vandaal schreef:
    (...) haha maar de meisjes met wie ik ga wonen in mijn straat.

    Oh dat is minder! XD


    -

    Sneak uit je raam. *doet een vriendin altijd, ik niet -Ahum-*


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.