Haten? Dat is niet het perfecte woord. In elk geval niet als je de muziek niet leuk vindt, en dus geen fan bent. Ik vind een Anti-TH hyves nergens op slaan. Je kan iemand haten, maar alleen als je diegene persoonlijk kent, en dat is dus niet zo. Aan de andere kant.. De Anti-TH-haters-hyve gaat ook veel te ver. Die lopen even een potje te schelden over die 'haters'. Gek hè, dat er soms fikse ruzies ontstaan tussen fans en niet-fans, maar die dan haters worden genoemd.
Ik ben geen hater, ik ben fan van ze. Dat betekent niet gelijk dat iedereen fan moet zijn.
Althans, als ik geen fan zou zijn en ik werd beschreven als hater zou ik dan toch wel boos worden, vooral om het feit je het dan gewoon niet leuk vindt. En ik snap best dat haters gek worden van geobsedeerde fans ofzo. Dat is eigenlijk best logisch.
Ik vind dat iedereen zijn eigen mening mag hebben, dus als een niet-fan een opmerking maakt over TH waar sommige TH-fans het niet mee eens zijn wordt er (bij wijze van spreken) een antihyve voor die persoon gemaakt.
Absurd.
Laat elkaar toch gewoon.
-