• Mijn zus van 23 is een jongen van 20 aan het daten. Nou ja, volgens mij zijn ze binnenkort een stel (;
    Alleen nu zitten mijn broers haar de hele tijd te pesten omdat hij jonger is dan haar - mijn broers zijn nog jonger, maar ja...
    Maar ik vind het wel leuk voor mijn zus, want ze is echt verliefd op die jongen - die ik dinsdagavond ga ontmoeten (krul)

    Maar wat vinden jullie van leeftijdsverschillen in een relatie? Aangezien meiden eerder volwassen zijn dan jongens.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Trouwens om het er even bij te zeggen
    ik ben 10 dagen ouder dan me huidige boyfriend. hihi hij was het ultime kerstcadeau/verjaardagscadeau.

    22-12-09 <333


    letscrawlback- to the love we used to have.

    Ik vind dat je er geen probleem van moet maken wat het leeftijds verschil is. Als ze elkaar echt leuk vinden maakt de leeftijd niets meer uit. Bijv. mijn ouders hebben 17 jaar leeftijds verschil en toch wilden ze bij elkaar zijn. Dan valt drie jaar toch nog aardig mee. Het zijn gewoon je broers die niet volwassen genoeg zijn om dat te merken(wacht maar tot hun is een keer op een meisje vallen die een paar jaar ouder is dan hun...)


    learn from yesterday, dream of tomorrow, live today