• Gaat trouwen x3

    Yeah(: 12 maart treed mijn jongste nicht [23] in het huwelijksbootje met d'r vriend van [24/25] En ik mag samen met haar dochtertje [mijn achternichtje dus] bruidsmeisje zijn :"D

    Dat vind ik natuurlijk héél erg leuk enz, maar ik weet niet wat ik met mijn haar moet!Ö Want ja, mijn achternichtje heeft heel kort haar -logisch want ze is nog maar één jaar oud,- en ik ben verder de enige van 15 :"X Dus ik weet niet goed wat ik met mijn haar moet. -ik heb vrij lang haar(:,-

    [ bericht aangepast op 9 feb 2010 - 20:45 ]


    .

    Mijn nicht gaat eind deze maand verloven, en ik heb besloten mijn haar te touperen. Aangezien dat bij mijn gezichtsvorm past. Succes, misschien moet je het aan de kapper vragen? Die weet meestal iets leuks.


    we've only said goodbye with words

    Istanbul schreef:
    Mijn nicht gaat eind deze maand verloven, en ik heb besloten mijn haar te touperen. Aangezien dat bij mijn gezichtsvorm past. Succes, misschien moet je het aan de kapper vragen? Die weet meestal iets leuks.


    Heey, ja dankje dat zou ik ook kunnen doen ja(:
    Zelf dacht ik aan opsteken, maar ik weet niet zeker of dat wel leuk staat of niet. :"X


    .

    Ik zou je haar opsteken, is dat niet leuk?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Gefeliciteerd! 8D
    Misschien als het mooi met je gezicht uitkomt, kun je het in een hoge paardestaart doen.
    Of 2 vlechtjes die je dan achter vastbind ^^


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    xBlackAngel schreef:
    Gefeliciteerd! 8D
    Misschien als het mooi met je gezicht uitkomt, kun je het in een hoge paardestaart doen.
    Of 2 vlechtjes die je dan achter vastbind ^^


    Dankje(:

    en dat zal ik eens proberen(: Bedankt voor de tip:"D


    .