• Die kutkindjes op school moeten echt een keer hun bek houden. Ja serieus een best wel goede vriendin die is dit weekend dus bedreigd op msn en net dus op hyves. Ze durft nu dus niet meer naar school en alles. Haar moeder heeft naar school gebeld en alles omdat mijn moeder vrijdag had gezegd dat een kind zich thuis/veilig moet voelen op school. Dat is ook waar vind ik. Nou heb ik echt zin om die klotekinders uit te schelden voor alles en nog wat. Serieus op msn durven ze alles maar in het echt niks. Maar ze durft dus niet meer naar school omdat ze haar bedreigd hebben dat als ze op school zou komen dat ze haar in elkaar gaan slaan en nog meer. Ik vind die kinderen echt zielig. Ze zitten ook nog bij me in de klas dus ook bij die vriendin. Als het niet op houd gaat haar moeder de media erbij halen ofzo omdat er veel meer ouders mee zitten. Sorry dat ik zeik maar ik moet het even kwijt. geen haat reacties dan moet je gewoon je bek houden.


    when words fail, music speaks.

    Helemaal gelijk!


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik geef toch een soort van haat reactie. Alleen dan niet op jou, maar op die kinders. Ik kan er niet tegen. Op msn hebben ze een grote mond, maar in de praktijk durven ze nog geen boe te zeggen.
    Ik hoop dat het goed komt met je vriendin.


    Life is hard and then we die

    Dat is typisch zo'n mensen --" Het is wel erg voor je vriendin!


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Sla die kut kinderen gewoon in elkaar, houden ze meteen hun bek dicht. Echt ik heb haat aan die mensen.


    The Truth is always merciless

    Als ze niets durven in het echt kun je het hun toch ook wel even duidelijk maken dat je er boos om word? Als ze toch niets terug durven te zeggen :')


    I don't need words to feel those lips.

    Dat is echt zó zielig he. Ik snap niet waarom mensen dat soort dingen doen en zeggen.


    Protège moi de mes désirs.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik geef toch een soort van haat reactie. Alleen dan niet op jou, maar op die kinders. Ik kan er niet tegen. Op msn hebben ze een grote mond, maar in de praktijk durven ze nog geen boe te zeggen.
    Ik hoop dat het goed komt met je vriendin.

    Ik ga even meehaten.
    Als iemand mij zoiets zou flikken, dan nodig ik diegene uit om het persoonlijk met me uit te vechten. In zulke situaties ben ik voor de duvel nog niet bang. Maar goed, daar heeft je vriendin niks aan. Ik ken maar een manier: laten zien dat je echt niet bang bent, desnoods eerst oefenen voor de spiegel. En op den duur voel je dat je echt geen angst meer hebt en zodra je dat weet over te brengen op die lui, maken ze je niks.
    Althans, daar is grote kans op.
    Ze kan ze ook heel makkelijk met woorden breken. Zeggen waar het op slaat. Dat het achterlijke kuddedieren zijn die alleen maar durven te blaffen maar niet te bijten.


    No growth of the heart is ever a waste

    sacred schreef:
    Dat is echt zó zielig he. Ik snap niet waarom mensen dat soort dingen doen en zeggen.

    Ik ook niet. Echt niet. Zulke gasten hebben een ernstige persoonlijkheidsstoornis en eigenlijk zou je ze alleen hun ontzettend hoge sneuheid kunnen verwijten...


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Ik ga even meehaten.
    Als iemand mij zoiets zou flikken, dan nodig ik diegene uit om het persoonlijk met me uit te vechten. In zulke situaties ben ik voor de duvel nog niet bang. Maar goed, daar heeft je vriendin niks aan. Ik ken maar een manier: laten zien dat je echt niet bang bent, desnoods eerst oefenen voor de spiegel. En op den duur voel je dat je echt geen angst meer hebt en zodra je dat weet over te brengen op die lui, maken ze je niks.
    Althans, daar is grote kans op.
    Ze kan ze ook heel makkelijk met woorden breken. Zeggen waar het op slaat. Dat het achterlijke kuddedieren zijn die alleen maar durven te blaffen maar niet te bijten.
    Blaffen op commando van de opperhond


    Life is hard and then we die

    Eigenlijk wil ik me er niet mee bemoeien maar ik wil er gewoon voor haar zijn. En ik vind dat de school er wat aan moet doen niet de kinderen onderling want dat gaat sowieso fout.
    & ik ben niet zo heel sterk haha dus zelf in elkaar slaan heeft niet zoveel zin ;x


    when words fail, music speaks.

    Ik kom die kinders al in elkaar slaan. :Y)

    Nee, maar eh,
    Als die kinderen in het echt niks durven, moet jij of je vriendin gewoon op de afstappen, met een paar vrienden?
    Of je moet er op één afgaan als die alleen is, dan doet hij zoiezo niks. o.o


    Smiling but close to tears.

    Maar ik weet niet of hun wel echt iets kunnen of niet. Ik ken 1 tje maar 6 maand ofzo sinds dit schooljaar enzo ;x


    when words fail, music speaks.

    Windfall schreef:
    Maar ik weet niet of hun wel echt iets kunnen of niet. Ik ken 1 tje maar 6 maand ofzo sinds dit schooljaar enzo ;x


    Dan moet je op die éne afstappen, als hij alleen is, dan doet hij vast niks? o.o


    Smiling but close to tears.

    Er zitten altijd van die rare mensen op school. Bij mij hebben ze een absentiebriefje ingeleverd met Mariëlle Dun(mijn achternaam is Dik) en dat ik het 7e en 8e uur naar de dietiste moest:8


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    op msn wel dikke lip ditdat; maar in het echt komt er geen woord uit. Zielig gewoon ! -.-


    None but ourselves can free our minds.