• Vandaag hadden we iemand op bezoek die een presentatie kwam doen over iets waarvoor wij geld moeten inzamelen.En dat gaat over kinderen die in de steek zijn gelaten door hun ouders, maar kinderen van die ontwikkelingslanden.Dit mag misschien wel cru klinken maar waarom moeten wij geld inzamelen voor hun? Ik kan er niet aandoen dat ik nu eenmaal op een betere plek ben geboren én de arme mensen van ons land daar doen ze precies niets tegen!


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Rewind schreef:
    (...)
    Wij hebben die in het begin van het schooljaar moeten zien ><



    Haha, ik had me kapot gelachen met die film! :x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Helemaal mee eens. In nederland zijn ook arme mensen. Daar moeten ze maar eerst wat aan doen.


    Even a white rose has a black shadow.

    Closure schreef:
    (...)

    Ja, ik haat de aandacht die men aan Haïti schenkt.Het gaat er gewoon ietsje over.Weet je, waarschijnlijk gaat de helft van ons geld dat wij in die projecten stoppen nog niet eens daar heen!
    Ik vind het ook een béetje overdreven en ik denk dat heel veel van het geld dat wij geven in eigen zak worden gestoken van de mens die al dat geld ontvangt. Zoals iemand van mijn klas zei: "Haïti is altijd al een heel arm land geweest met heel onstabiele huisjes, er moest wel een moment komen dat Haïti ten onder ging. En ik vrees dat dat moment nu is aangekomen."


    Only losers can act the way you do