• Zoals in dit topic staat, ik zou met een "vriendin" naar Tokio Hotel gaan omdat ze mij mee gevraagd had en ik zoiets had van okey waarom ook niet.

    Nu negeert ze me al een maand om dingen die nergens op slaan, roddelen achter je rug om etc.

    Ik had het kaartje nog niet betaald omdat ze daar ook nog niet naar gevraagd had en we dat op de concertdatum wel hadden afgesproken dat ik hem dan zou betalen, maar hoe zij nu al een tijd doorgaat heb ik er helemaal geen zin meer in en ik heb ook geen zin om een dag met haar mee te gaan leuk doen en daarna weer keihard genegeerd te worden, en om Tokio Hotel zelf hoeft het ook niet echt want ik vind maar een paar liedjes wel leuk.

    En nu word ik zo gek van dat kind op MSN (niet alleen haar eigen maar ook via anderen) zit ze de hele tijd van ik wil het geld morgen hebben, ben je morgen op school (ik ben ziek en ik moet uitkijken want ik zit tegen een longontsteking aan), he ik praat tegen je, als je me negeert dan ga ik wel naar je ouders!
    (blokeren heeft geen nut dat heb ik al en dan gaat ze wel via iemand anders, via mail of hyves bezig).

    Weetje ze doet maar! Mijn moeder weet er alles vanaf van dit hele gedoe en die zegt ook steeds laat haar maar hier heen komen of bellen en negeer haar maar gewoon...

    Maar ik word nu zo gek van haar! :/


    dream, dare, fly!

    waarom een leuke dag én een vriendschap verpesten. i dont get it ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Gewoon blijven negeren? Dan houd ze er uiteindelijk wel mee op.

    Fragile schreef:
    Gewoon blijven negeren? Dan houd ze er uiteindelijk wel mee op.


    Ja inderdaad..
    Ze stuurt een vriend van haar op me af om te kijken of ik wel tegen hem praat :')
    Ze heeft nu toch al in haar naam staan TH kaartje te koop :')
    Zegt ze nog van en als jij niks zegt dan moet ik hem verkopen van me moeder.
    En ergens boeit het me ook niet! :Y)

    [ bericht aangepast op 8 feb 2010 - 19:09 ]


    dream, dare, fly!