• jaa moest ook ff vertellen :

    myn moeder die klaagt dus over van alles by my ;;
    - myn haar [alsk het toupeer is het lelyk en dus moet ik het van haar elke x er weer plat make wat ik haat xl]
    - myn ogen zijn te zwart opgemaakt volgens haar en dan denk ik l;; mens kyk naar myn vriendinnen die hebben nog zwarter xl ik heb alleen lyn onder me oog xl
    - myn kleren omdat ik vaak zwart draag omdat het 1 van myn favo kleuren is en nu zegt ze dak gothic of emo ben xl

    en na al die shit die se dan segt vind se het nog raar dak boos word xl


    We can only learn to love by loving.

    Jhaa goed idee ^^

    Ocharme :S
    sLa een goed met de deuren ^^
    doe ik ook xD

    x


    Erase and Replace

    Maak je moeder duidelijk dat je dat gewoon mooi vind. Dus niet gaan schreeuwen van: "Je snapt me niet!"
    En anders kan jij haar ook 1 keer een lol doen en een keer iets aan doen wat niet zwart is.
    Als je moeder zegt dat je gothic ben zeg je: Een gothic is niet alleen kleding.

    En je moeder is ook een mens.

    myn ouders trekken zich lekker niks van mijn stijl aan. en als ze het doen zeg ik dat ze zich met hun eige moete bemoeie. mar het helpt natuurlijk wel dat mn ma nu ok helemaal fan is van th (A)
    en georg cool vind. nu vind het me veel coeler. vroeger zeurde ze ook ^^

    DAN GA IK BIJ NIKKI WONEN (6)
    ik ben heel lief hoor (A) reken er alleen wel op dat je kamet voortaal een troep is :W


    don't Worry...Be gay.

    *hug* mijn broers vinden dat ik een gotic wórd of emo. Maar ze hebben dus geen verstand van style's


    Love is in the air'<3