• Wat is een beta-reader?
    Beta-readers zijn leden die mee helpen om de kwaliteit van quizzen en stories op Q te verhogen. Zij kunnen op verzoek aanpassingen maken in creaties en tips geven.

Betekent dat beta-readers dan zomaar mijn creaties kunnen aanpassen?
    Nee, beta-readers kunnen alleen in actie komen wanneer je zelf een verzoek om een beta-reader hebt ingediend.

Hoe kan ik een beta-reader aanvragen?
    Wanneer alles klaar is komt er een link bij je creaties te staan waarmee je een beta-reader aan kunt vragen.

Hoe kan ik ook een beta-reader worden?
    Door je aan te melden.

De inschrijving is gesloten.

[ bericht aangepast door een moderator op 17 feb 2010 - 17:57 ]

Dit is mijn signature...

Gaat het beta-readen alleen over de verhaallijn of ook m.b.t. spelling/zinsopbouw?

Think before you act.

Lucide schreef:
    Gaat het beta-readen alleen over de verhaallijn of ook m.b.t. spelling/zinsopbouw?

Ja dat vraag ik me ook af (:

Frankly my dear, I don't give a damn.

Lucide schreef:

Vooral spelling en zinsbouw, lijkt me. (:

^ Volgens mij is het alleen de spellingsfouten eruit halen :Y)

Neem je dromen eens mee de dag in!

Gabbana schreef:
    (...)
    Vooral spelling en zinsbouw, lijkt me. (:

Ik heb het even nagevraagd en het gaat inderdaad om de spelling, de zinsopbouw en tips te geven over de verhaallijn.

Think before you act.

Heb me aangemeld ^^ Lijkt me leuk werk om te doen en je weet maar nooit. Heb hem maar even heel eerlijk ingevuld haha.

-

Ik heb me al aangemeld !! (cool)

The time you enjoy wasting, is not wasted time..

Lucide schreef:
    (...)

Ik heb het even nagevraagd en het gaat inderdaad om de spelling, de zinsopbouw en tips te geven over de verhaallijn.

Eigenlijk kijkt een bèta-reader alleen je verhaal na op fouten. Alle fouten. En je verhaallijn heeft daar verder niets mee te maken, ze zorgen alleen dat het ABN is en het goedlopende zinnen zijn.
    Ze zullen dus niet je inhoud veranderen, totaal andere zinnen maken of dingen voor je verzinnen om over te schrijven.
    Natuurlijk kun je altijd wel om advies vragen I guess..

Stem op de Partij voor Tokio Hotel!

MeaVota schreef:
    (...)
    Eigenlijk kijkt een bèta-reader alleen je verhaal na op fouten. Alle fouten. En je verhaallijn heeft daar verder niets mee te maken, ze zorgen alleen dat het ABN is en het goedlopende zinnen zijn.
    Ze zullen dus niet je inhoud veranderen, totaal andere zinnen maken of dingen voor je verzinnen om over te schrijven.
    Natuurlijk kun je altijd wel om advies vragen I guess..
    Ja inderdaad, een béta-reader is iemand die je helpt met je spelling, niet iemand die je helpt met je verhaallijn. Want dan wordt het een soort verhaal van de béta-reader.

Life is hard and then we die

ik ga me meteen aanmelden!

~Lucky Cat~

Gaan de bèta-readers ook tot de crew behoren? =3

Only losers can act the way you do

Ik heb me ingeschreven. :3

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

misschien moeten die reader een aparte kleurtje hebben? zodat je weet bij wie je terecht kunt?
    blauw bijvoorbeeld?

we've only said goodbye with words

Istanbul schreef:
    misschien moeten die reader een aparte kleurtje hebben? zodat je weet bij wie je terecht kunt?
    blauw bijvoorbeeld?

Elke users is infeiten blauw, dus ik vind dat het paars moet zijn x3

.

Lijkt me opzich wel iets, maar ik weet niet of ik tijd heb...
    Alhoewel, het is wel goed om te doen, als ik later iets met Nederlands wil doen o.O
    -schrijft zich in-

Destroy what destroys you.