• Afgelopen dagen zijn een paar veranderingen geweest in de Q. crew:

    - Swallow heeft aangegeven te weinig tijd te hebben om moderator te blijven en is daarom gestopt.

    - PUKKELxDING, jackstrify en Beastie zijn bemiddelaar geworden.

    - Boyiloveyou is van moderator overgestapt naar Bemiddelaar.

    We gaan nog even kijken of we nu extra moderators nodig hebben. Mocht dit zo zijn dan wordt dat op het forum bekend gemaakt.

    De bemiddelaars krijgen voortaan een nieuwe rol. Niet alleen bemiddelen ze tussen onenigheid tussen leden en moderators, maar ook kunnen ze voortaan bemiddelen bij ruzies tussen leden onderling.

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 feb 2010 - 12:15 ]


    Dit is mijn signature...

    Eloquent schreef:
    PUKKELxDING lijkt me inderdaad echt geschikt als Bemiddelaar. (':

    denkt dat ook =3

    Oeh. Stiekem hoop ik toch wel dat jullie nieuwe mods nodig hebben. _O_ 3de keer, goede keer!


    Some people make the world special just by being in it

    cool


    Love sheds light one the darkest of times

    Oke. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Alysse schreef:
    Oeh. Stiekem hoop ik toch wel dat jullie nieuwe mods nodig hebben. _O_ 3de keer, goede keer!


    Stiekem hoop ik dat ook. :3


    Smiling but close to tears.

    Mij maakt niet uit :P

    jackstrify schreef:
    (...)
    Ja maar we hebben er nu ook nieuwe taken bij gekregen, het is niet alleen meer conflicten tussen mods en users oplossen, maar ook onderling. En als er weer eens z'n rel uit breekt als toen met Tara, dan zijn 2 bemiddelaars echt niet genoeg. ;]

    En 9 van de 10 keer wordt het tussen de users zelf alweer opgelost. Dus alsnog vind ik het teveel. En eigenlijk al helemaal onnodig. Die extra dan. Zaitsev was genoeg. En om nou echt te spreken van een rel.. En daar zijn de mods toch voor? Ik vind het 'n onnodige functie. ;D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    De bemiddelaars krijgen voortaan een nieuwe rol. Niet alleen bemiddelen ze tussen onenigheid tussen leden en moderators, maar ook kunnen ze voortaan bemiddelen bij ruzies tussen leden onderling.


    Ik dacht dat dat er automatisch bijhoorde, maar oké. Super! ;D


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    En 9 van de 10 keer wordt het tussen de users zelf alweer opgelost. Dus alsnog vind ik het teveel. En eigenlijk al helemaal onnodig. Die extra dan. Zaitsev was genoeg. En om nou echt te spreken van een rel.. En daar zijn de mods toch voor? Ik vind het 'n onnodige functie. ;D


    I agree.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    JoJudicious schreef:
    (...)
    En 9 van de 10 keer wordt het tussen de users zelf alweer opgelost. Dus alsnog vind ik het teveel. En eigenlijk al helemaal onnodig. Die extra dan. Zaitsev was genoeg. En om nou echt te spreken van een rel.. En daar zijn de mods toch voor? Ik vind het 'n onnodige functie. ;D
    Dat kan =)


    Life is hard and then we die

    Cool een paar goede bemiddelaars erbij (A)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Oké (:


    Even a white rose has a black shadow.

    Blitzkrieg schreef:
    Cool een paar goede bemiddelaars erbij (A)

    Dat je dat al weet zonder dat je 't werk van ze hebt gezien. =']
    Wat je waarschijnlijk ook niet zult zien, want die functie heeft totaal geen nut. ;D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    En 9 van de 10 keer wordt het tussen de users zelf alweer opgelost. Dus alsnog vind ik het teveel. En eigenlijk al helemaal onnodig. Die extra dan. Zaitsev was genoeg. En om nou echt te spreken van een rel.. En daar zijn de mods toch voor? Ik vind het 'n onnodige functie. ;D

    Haha ok, noujha dat mag jij vinden :Y)


    -

    JoJudicious schreef:
    Dat je dat al weet zonder dat je 't werk van ze hebt gezien. =']
    Wat je waarschijnlijk ook niet zult zien, want die functie heeft totaal geen nut. ;D

    Haha, dat vind ik ook.


    .