• Allereerst, ik heb geen idee waar dit moet staan, dus waarschijnlijk staat het verkeerd. Sorry =s

    dus,
    ik sta stijf van de stress, ik mis m'n vriendje ongelooflijk, ik krijg niks gedaan van m'n schoolwerk, want ik heb teveel hoofdpijn om te leren, ik ben gisteren op m'n rug gevallen (terwijl ik al 'n rugprobleem heb) en ben recht op m'n spier gevallen en nu kan ik me amper bewegen, m'n ogen doen pijn omdat ik huilbuien heb omdat ik vol met stress zit, en ik ben ongelooflijk moe.

    en iedereen zegt maar dat ik me moet ontspannen..

    maar ik heb morgen halve examens en ik krijg het nooit meer geleerd zo

    hebben jullie mss iets dat ik kan doen? ik voel me echt niet meer goed nu..


    Aanp.;Het zal me wel lukken, ik kruip zo in bad, om wat te relaxen, dan leer ik gwn het moeilijkste van engels, de rest lukt wel, dan pak ik m'n laptop, ga in m'n bed liggen en lees verhaaltjes tot m'n vriendje thuis is, dan bel ik nog even dat ik helemaal gekalmeerd ben en dan ga ik lekker vroeg slapen, :]

    [ bericht aangepast op 7 feb 2010 - 20:40 ]

    Echt ontspannen. jezelf niet gek [laten] maken.

    Thee drinken en eventjes tv kijken. Daarna rustig verder gaan.
    Succes :)


    Life is hard and then we die

    Als je ziek bent, meg je die halve examens dan inhalen?
    Zo ja, meldt je ziek en rust een dagje uit.


    blame the bully.

    Stop met leren en ga wat tv kijken ofzo ^^ even niet denken aan die examens .. als het weer beter gaat terug beginnen leren maar optijd gaan slapen, ookal ken je de helft nog niet ;o


    Don't be a drag, just be a queen.

    Willom schreef:
    Als je ziek bent, meg je die halve examens dan inhalen?
    Zo ja, meldt je ziek en rust een dagje uit.


    ik mag ze inhalen, maar dat mag ik nooit van m'n moeder, die houdt me enkel thuis als ik de hele tijd lig te kotsen..

    Relax, in die stress kan je ook niet makkelijk leren. :3
    Kijk een beetje televisie zoals iedereen al zei. ;D


    None but ourselves can free our minds.

    dit moet je stap voor stap afhandelen
    -je hoofdpijn neem een paracetamol
    -je rug pijn (moet tot morgen wachten en vraag aan je moeder of ze een zalf heeft tegen strakke spieren of spierpijn(heb ik ook werkt goed))
    -bel je vriendje. als je zijn stem hoort ontspan je wel
    dan ga je even liggen en ontspannen totdat de paracetamol werkt(als het goed is zou dat ook je rugpijn een tijde stoppen)
    En ga dan verder met leren
    succes ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    dit moet je stap voor stap afhandelen
    -je hoofdpijn neem een paracetamol
    -je rug pijn (moet tot morgen wachten en vraag aan je moeder of ze een zalf heeft tegen strakke spieren of spierpijn(heb ik ook werkt goed))
    -bel je vriendje. als je zijn stem hoort ontspan je wel
    dan ga je even liggen en ontspannen totdat de paracetamol werkt(als het goed is zou dat ook je rugpijn een tijde stoppen)
    En ga dan verder met leren
    succes ;)


    heb al een paracetamol genomen, nog niks geholpen, en kheb al hele dag ijs en zalf gesmeerd, maar kan nog steeds niet bewegen en mn vriendje is aan het werken..

    250809x schreef:
    (...)

    heb al een paracetamol genomen, nog niks geholpen, en kheb al hele dag ijs en zalf gesmeerd, maar kan nog steeds niet bewegen en mn vriendje is aan het werken..

    das kut zacht uitdrukt.
    uhm..
    heb je nog veel leerwerk? misschien is het slim om nu dan te gaan liggen en slapen en dan morgen wat eerder op te staan en het dan te liggen. of neem je boeken mee in bed. dan heb je minder last van je rug.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    (...)
    das kut zacht uitdrukt.
    uhm..
    heb je nog veel leerwerk? misschien is het slim om nu dan te gaan liggen en slapen en dan morgen wat eerder op te staan en het dan te liggen. of neem je boeken mee in bed. dan heb je minder last van je rug.


    moet 6 woordenlijsten van engels leren en nog veel grammatica en zo, en heb ook test van nederlands, en ik moet morgen men agenda aan het bestuur geven, dus die moet ook in orde zijn..

    Lieverd toch, ik wou dat ik je kon helpen =s


    Let's do this poo

    UNCOMMON schreef:
    Echt ontspannen. jezelf niet gek [laten] maken.