• ik verveel me want niemand reageert op mijn slappe gelul dus okee --' Wie wil er met mij praten?

    <3


    I do not hook up.

    tubbie_1995@hotmail.com


    Ik he je toegvoegt!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Jij hebt vast mensen met een leven op msn he [/niet dat ik een leven heb ofso hoor] mijne zijn echt dood ! --'


    whahah Ik heb 1 Vriendin en daar heb ik aleen mr lol mee.nu praten we Over sex met TH niet normaal.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    whahah Ik heb 1 Vriendin en daar heb ik aleen mr lol mee.nu praten we Over sex met TH niet normaal.
    µ


    hoe komen jullie daar op


    Live life limitless.

    Kinders,Ik denk dat ik gaa Doeegg(H) I love you guys;)


    Pictures fade away, but memories are forever

    Shit heb nekpijn


    Live life limitless.

    Kinders,Ik denk dat ik gaa Doeegg(H) I love you guys;)


    Bye (H)(K)


    Live life limitless.

    Sweet dreams
    K moet in mijn bedje gaan(K)


    Live life limitless.

    (...)

    whahah Ik heb 1 Vriendin en daar heb ik aleen mr lol mee.nu praten we Over sex met TH niet normaal.


    Ze komt me bekend voor --' Ik en mijn vriendin vandaag ik was bij haar en wij vinden dat Tom vaak beld overal heeft ie zijn mobiel wel. dus wij bedachten dat Tom een vriendin had en toen zat ik zo dan roept die vriendin de heletijd aan de telefoon
    ;; Tom neuk me (dan neuk geluidje) --'!
    Cool he? Okee en daarna was het Simone die de heletijd belde of Tom wel schoon ondergoed aan had getrokken [/Ik zei toch dat ik levenloos was?]

    O en als je me op MSN wilt voeg me dan maar toe
    ;;

    R_Hoekstra@live.nl


    I do not hook up.

    Sweet dreams
    K moet in mijn bedje gaan(K)


    Slaap wel (K)(H)


    I do not hook up.

    Okay ik ben weer bij met de serie!


    I do not hook up.

    Ik ga mijn eigen topic verneuken (cat)


    I do not hook up.

    Ik vind quizlet een gevangeniss worden we mogen nouwelijks off-topics aan maken en als we dat willen moeten we toestemming hebben --' Echt stom ik weet zeker dat dit topic morgen ook gesloten is! En zo niet ben ik blij --' Echt ik vind dit vervelend zo begint quizlet te zagen!


    I do not hook up.

    Ik vind quizlet een gevangeniss worden we mogen nouwelijks off-topics aan maken en als we dat willen moeten we toestemming hebben --' Echt stom ik weet zeker dat dit topic morgen ook gesloten is! En zo niet ben ik blij --' Echt ik vind dit vervelend zo begint quizlet te zagen!


    Je hebt helemaal gelijk.Sorry gister aantwoorde ik niet meer me ma trok de stekker eruit dus kon ik niet meer achter de pc en me internet was eruit mr ik heb het stiekem erin gezetxD


    Ice-cream Rockt more than you x3