• a want ik wou een grappig filmpje van vandaag uploaden van m'n gsm en dan weigert Netlog dat en gaat het gewoo niet!

    Kutzooi!!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dat is stom :/ . Ze zouden zich beter bezig houden met te controleren wat voor een soort foto's bepaalde mensen uploaden ... Je wilt niet weten wat ik al ben tegengekomen >


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Das wel genaait ja!

    Patato schreef:
    Dat is stom :/ . Ze zouden zich beter bezig houden met te controleren wat voor een soort foto's bepaalde mensen uploaden ... Je wilt niet weten wat ik al ben tegengekomen >

    Same here. Oo


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Patato schreef:
    Dat is stom :/ . Ze zouden zich beter bezig houden met te controleren wat voor een soort foto's bepaalde mensen uploaden ... Je wilt niet weten wat ik al ben tegengekomen >


    None but ourselves can free our minds.

    Maar weet iemand wat ik eraan kan doen? Want op youtube snap ik er ook geen reet van. Dan vul ik een titel in en staat die er niet en aaargh...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Gelukkig heb ik geen netlog :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Idd, het suckt.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Patato schreef:
    Dat is stom :/ . Ze zouden zich beter bezig houden met te controleren wat voor een soort foto's bepaalde mensen uploaden ... Je wilt niet weten wat ik al ben tegengekomen >


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.