• De vervelingziekte is weer machtiger geworden dan ooit, en deze keer ben ik er hard door besmet..
    Jij ook?
    Weet er iemand een paar medicijnen voor?
    x')

    Nee ik niet, en weet er geen medicijn voor. xD Sowwy.. Succes met je vervelende besmettelijke ziekte xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Gekke bekken trekken voor de spiegel;P en praten tegen voorwerpenxD


    Pictures fade away, but memories are forever

    JA JA JA IK OOK XD
    en ik heb geen medicijn :O of je moet gwn met mij praten (A)


    don't Worry...Be gay.

    KIRSTEEEEEEEEEEN!

    OT; ik ben ook besmet..


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    JA JA JA IK OOK XD
    en ik heb geen medicijn :O of je moet gwn met mij praten (A)


    Oke, mss helpt dat wel.. x'D

    Denk aan de reclame 'WORDT GEEN DINGES'=D en dan staat er op zijn graf 'DINGES' en en als ze elkaar naaien zegt dat wijf 'awhhh dingesxD'


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)

    Oke, mss helpt dat wel.. x'D

    OKEW =D
    hoi x'D


    don't Worry...Be gay.

    wahaha, die reclame is irritant. :'D WEETJE! IK BEN NET ERGENS ACHTER GEKOMEN! Mijn computer he, die praat! Ja! Als ik hem opstart dan houdt hij een heel verhaal ;o


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ja besmet. Medicijn ja met iemand babbelen, echt waar.


    Live life limitless.

    (...)
    OKEW =D
    hoi x'D


    Hloo.
    Alles goed? x'D

    Ik heb tog raar gedroomt mensen xD
    dan iedereen naakt was x3 en dat was normaal en toen was er een TH concert en toen waren un ook naakt en toen had Bill geen dingetje maar een vrouwe ding x'D Wow O_o


    don't Worry...Be gay.

    Gekke bekken trekken voor de spiegel;P en praten tegen voorwerpenxD


    Jaaah inderdaad praten tegen voor werpen ik zeg altijd. Ik ben niet gek ik praat tegen mijn spullen en dan pak ik mijn schrift en zeg. Zo schrift jij gaat daar lekker liggen en met mijn potloden is het het zelfde tegen de verveling ik ben zeer ernstig besmet want ik praat ookal niet meer tegen me spullen !

    <3


    I do not hook up.

    ik ben besmet... en weet geen medicijn, als het echt te erg worft ga ik meestal slapen^^


    I am an idiot, I move.

    ik weet een medicijn..REDBULL=D zodra je het op hebt kijk je in de spiegel en vervolgens lach je je zelf uit omdat je er zo idioot bij loopt=D en dan zeg je..'heey ik heb een dubbelganger'*zwaait met hand..*'WAT DOE JIJ MIJ NAAA?''Maaa ik heb een dubbelganger'*Gaat naar moeder* BOMCHIKAWHAHAHAAH=D


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik heb tog raar gedroomt mensen xD
    dan iedereen naakt was x3 en dat was normaal en toen was er een TH concert en toen waren un ook naakt en toen had Bill geen dingetje maar een vrouwe ding x'D Wow O_o


    whahaha OMGxD


    Ice-cream Rockt more than you x3