AFGESLOTEN
Ik had al eerder een topic in het forum gezet, en voorgesteld om een serie te maken, met zoveel mogelijk leden van quizlet.nl. Jullie denken natuurlijk dat het onmogelijk is, maar ik heb al een heel plan. Maar ik heb wel enkele mensjes nodig, die met mij een profiel willen maken, en die samen met mij de serie schrijven. Als je wilt mee doen, zet het dan gewoon in een reactie.
Sorry hiervoor, maar ik zal wss alleen een profiel met jou maken, als je ook goed schrijft..
Dus reactie"s please.. x')
Btw. Hiernaa komt er nog een topic, zodat je je kan inschrijven om mee te spelen. Gelieve daar nu nog gee reactie's voor te schrijven.. x'D
Deze mensjes doen al mee:
-Billneukerx3
-BilLHisBitCh
-THxSunshine
-EvaGOBLIN
-RockStar23
-xBreakAwayx
-Doraaa
-
2 aug 2008 - 21:322 aug 2008 - 21:47
Dora Mag Laura Ook mee doen?*puppy Eyes*
Ze is een quiz aan het makn daarna zal ze wel kijken, en oh wat liefLive life limitless.
2 aug 2008 - 21:48(...)
Ze is een quiz aan het makn daarna zal ze wel kijken, en oh wat lief
wat is Lief???.Ik???Ice-cream Rockt more than you x3
2 aug 2008 - 21:48Yeaaaaah Laura je staat Op het lijstje van dat je mee doet yeaheaaaaa
Ice-cream Rockt more than you x3
2 aug 2008 - 21:49(...)
Ze is een quiz aan het makn daarna zal ze wel kijken, en oh wat lief
ziezo. ^^
Ik heb een quizlet van je gemaakt, en je schrijft echt goed, hoor x'D2 aug 2008 - 21:49(...)
ziezo. ^^
Ik heb een quizlet van je gemaakt, en je schrijft echt goed, hoor x'D
Echt welke?? En dankje.Live life limitless.
2 aug 2008 - 21:50Yeaaaaah Laura je staat Op het lijstje van dat je mee doet yeaheaaaaa
Jah ik sta er op. En jah jij lief dat is een compliment dat zeg ik niet veel tegen mensen.Live life limitless.
2 aug 2008 - 21:50(...)
Jah ik sta er op. En jah jij lief dat is een compliment dat zeg ik niet veel tegen mensen.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah danke danke danke(K)Ice-cream Rockt more than you x3
2 aug 2008 - 21:522 aug 2008 - 21:53(...)
Grg Gdn
god o god ik verveel me weer.Ice-cream Rockt more than you x3
2 aug 2008 - 21:542 aug 2008 - 21:55(...)
Echt welke?? En dankje.
ehm.. Die ene waar je zo de zus bent van Tom en Bill Kaulitz. x'D2 aug 2008 - 21:56(...)
ehm.. Die ene waar je zo de zus bent van Tom en Bill Kaulitz. x'D
Jij, je broers en hun band dus, tofLive life limitless.
2 aug 2008 - 21:56(...)
god o god ik verveel me weer.
Ik ook maar ik ga direct verder typen aan een verhaal van meLive life limitless.
2 aug 2008 - 21:57(...)
god o god ik verveel me weer.
De verveling is de laatste tijd een echt ziekte geworden.. Ik ben er ook al door besmet!2 aug 2008 - 21:58Heej laura zal ik een verveel topic maken.dan kunne we weer verder Lulle in de Tandpasta,icetea Freaks clubxD
Ice-cream Rockt more than you x3